אא

ויש גם בשורה במחיר: מותג הסמארטפונים Vivo נוחת בישראל

מותג הסמארטפונים הסיני Vivo נוחת בישראל ביבוא רשמי. הבשורה: מחירים אטקרטיביים ומבחר מגוון יותר בשוק הסמארטפונים המקומי

הסמארטפון של Vivo. צילום: יח״צ הסמארטפון של Vivo. צילום: יח״צ

חברת בנדא מגנטיק, יבואנית ומפיצה של מותגי טכנולוגיה, השיקה את פעילות מותג הסלולר vivo, במסגרתו הציגה את ארבעת המכשירים הראשונים שנחתו בארץ. המכשירים הראשונים, המיועדים לשוק הביניים הגבוה והנמוך, שמים דגש מיוחד על טכנולוגיות חדישות, מערכי צילום מתקדמים ומחירים נוחים ותחרותיים ביחס לשוק. מלבד ארבעת המכשירים, בשורה נוספת היא שירות התיקונים של בנדא ו-vivo: במשך שנת האחריות, לא יבוצעו תיקונים לתקלות שמקורן בייצור, והחברה תשתמש בשיטת ה-SWAP, כלומר, מכשירים פגומים יוחלפו במכשירים חדשים. במקרה של שבר מסך או נזק, הלקוח יישא בעלות תיקון המכשיר אך יקבל מכשיר חדש ולא מתוקן.

באירוע ההשקה שנערך, נחשף לראשונה מותג הסלולר החדש שנחת בישראל, תוך הצגת מותג vivo כמותג הסלולר הנמכר ביותר בסין, ומותג הסלולר הממוקם במקום החמישי בטבלת המכירות העולמיות. מותג vivo שייך לתאגיד BBK הסיני, שתחתיו ניתן למצוא מותגי סלולר וטכנולוגיה כמו Realme, Oppo וכן OnePlus המשווקים בארץ. vivo היא החברה החדשנית מבין החברות השייכות לתאגיד, ומרבה להציג פטנטים וחידושים שונים, כמו שיתופי פעולה עם חברות אופטיקה לשיפור מערך הצילום וטכנולוגיות חדשניות לטעינות מהירות במיוחד. 

בשונה משאר היצרניות שהחלו להחסיר או להוציא אביזרים וציוד הכרחי וחשוב, כל ערכות המכשירים של vivio הנמכרים בארץ יכללו סט אביזרים מלא, הכולל מטען מהיר, כבל, אוזניות, מגן מסך מודבק, כיסוי סיליקון אחורי, סיכה להוצאת סים ומתאם אוזניות 3.5מ"מ ל-Type-C (בדגם ה-V23).

V23-5Gמכשיר פרימיום בתקציב נגיש

כחלק מהשקת פעילות המותג בארץ, הושק הדגם היוקרתי V23-5G שהוכרז בתחילת ינואר 2022 בתערוכת CES, ומציע לצד תג מחיר מפתה, מפרט טכני של מכשירי פרימיום חזקים, ועל כן הוא צפוי להפוך לדגם פופולרי במיוחד. ה-V23-5G מציע מעבד חדש עתיר שרירים, יחד עם מסך AMOLED מרהיב בגודל 6.44 אינץ' וקצב ריענון גבוה, מערך מצלמות מהמתקדמים שיש כיום בשוק ומערכת הפעלה אנדרואיד 12 המעודכנת והחדשה.

הסמארטפון של Vivoהסמארטפון של Vivo
הסמארטפון של Vivo. צילום: יח״צ

המכשיר מעניק תחושה יוקרתית במיוחד הודות לשימוש בשתי יריעות זכוכית בחזית ובגב המכשיר, עם צבעים שונים לבחירה. המעבד החדשני Dimensity 920 שהוטמע במכשיר שייך לחברת MediaTek, והוא מיוצר ב-6 ננומטר, אליו מצטרפים 12 גיגהבייט זיכרון הפעלה, שטח אחסון נדיב במיוחד של 256 גיגהבייט וכן כרטיס גרפי מסוג Mali-G68 MC4. מערך הצילום המקצועי כולל עדשה ראשית בגודל 64 מגה פיקסל, מפתח צמצם F1.9 ומנגנון פוקוס PDAF, עדשה רחבה בגודל 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F2.2 ועדשת מאקרו בגודל 2 מגה פיקסל לצילומים קרובים במיוחד של סנטימטרים בודדים מהאובייקט. צילום הוידאו מתבצע ב-4K עם 30 פריימים לשנייה עם מייצב תמונה דיגיטלי חדשני. מצלמת הסלפי מעניקה תמונות איכותיות במיוחד, הודות לחיישן ראשי בגודל 50 מגה פיקסל וחיישן משני בגודל 8 מגה פיקסל, תאורת פלאש LED כפול וצילום וידאו ב-4K. 

גם בתחומי הקישוריות וחיי הסוללה, ה-V23 5G מבשר בשורות חדשות: קישוריות WIFI 6 ו- Bluetooth בגרסת 5.2 מאפשרת תקשורת יציבה וחלקה עם מכשירים ואביזרים תואמים. סוללה בקיבולת 4,200mAh מעניקה חיי סוללה מעולים וכך גם הטעינה הסופר מהירה המשולבת במכשיר: הודות להספק של 44 וואט, ניתן להטעין 68% מהסוללה תוך חצי שעה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: