אא

זה לא חלום: חופשה יוקרתית במלון הפאר ריץ-קרלטון בחריין

ריזורט היוקרה של רשת ריץ קרלטון ובו 245 חדרים מפוארים, השוכן בבירת בחריין ,מציע לכל המבקרים להאריך את השהות ב- Ritz-Carlton Club® Level ולהנות מחיסכון נוסף על שני לילות או יותר, כולל פעילויות ושירותים בלעדיים | בשיתוף עם ריץ-קרלטון בחריין

ריץ קרלטון בחריין. צילום: יח״צריץ קרלטון בחריין ריץ קרלטון בחריין. צילום: יח״צריץ קרלטון בחריין

זו העונה המושלמת לפנק את המשפחה בחופשה האולטימטיבית באחד היעדים 'החמים' ביותר של השנה האחרונה, האי בחריין, אליו יש החל מהשנה שעברה טיסות ישירות מישראל. על רקע נופי המפרץ הפרסי, תוכלו להנות במלון ריץ-קרלטון בחריין מחוויה עשירה ומשודרגת, כולל גישה יומית ל-Ritz-Carlton Club® Level, טרקלין ה-VIP היחיד מסוגו בממלכה.

כמקובל במלונות הרשת, משפחות שמגיעות לריזורט בן 245 החדרים מתקבלות בחיוך ומרגישות מיד כמו בבית, תוך כדי עלייה במעלית שבע קומות עד ל-Ritz-Carlton Club® Level האקסקלוסיבי, שם יקדם את פניכם קונסיירז' ייעודי לקבלת חדרים באווירה אישית. צילום: ריץ קרלטון בחריין

מכאן כבר סלולה דרככם אל הטרקלין הפרטי של המועדון היוקרתי, ובו היצע קולינרי בלתי-נגמר שישלים היטב את החופשה המשפחתית הבלתי נשכחת, והכול באווירה אינטימית ונעימה על רקע נוף מרהיב אל המפרץ הפרסי. את אחר הצהריים העבירו בכיף בשיזוף לשפת הבריכה הפתוחה או בשחייה נמרצת בבריכה המקורה - כולן מבוקרות טמפרטורה – שעה שהילדים יכולים ליהנות מפעילות חינוכית ומהנה במועדן הילדים Ritz Kids Clubhouse.

לאחר מכן, אל תוותרו גם על הספא המפורסם, המעוצב בהשראת הים, ועל עיסוי מרענן או על טיפול פנים מענג עם מוצרי היוקרה של Valmont. עם רדת הערב, יתחיל המסע הקולינרי שלכם באחת משלל המסעדות עטורות הפרסים של ריץ-קרלטון בחריין, כך שתוכלו לבחור בין חגיגה מקסיקנית ב-Cantina Kahlo למטבח איטלקי עילי ב-Primavera, לפני שתקפצו לקינוח ולמשקה אחרון לפני השינה ב- Club Lounge המפואר.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
צילום: ריץ קרלטון בחריין

למחרת בבוקר, כשאתם רעננים אחרי שנת לילה טובה, התחילו את היום בארוחת בוקר דשנה ב-Club Lounge, על שלל עמדות הבופה שלו, ולאחר מכן בקרו את להקת הפלמינגו המפורסמת של הריזורט – עופות הפלמינגו הוורודים מצ'ילה מספקים הזדמנות צילום נהדרת, ומדי בוקר ב-10:30 תוכלו להצטרף גם להאכלה היומית שלהם. אוהבים היסטוריה? זה הזמן לצאת ולגלות את עיר הבירה מנאמה, ולהתוודע אל שלל האתרים ההיסטוריים שלה.

ואם אתם מעדיפים הרפתקאות, עלו על סיפונה של Pearl 1 וצאו לשיט של שעתיים וחצי אל ג'ראדה, אחד האיים המבודדים בממלכה. האי, המרוחק כ-14 קילומטרים ממנאמה, ידוע בחול הזהוב ובמים הכחולים שלו, ואין מתאים ממנו ליום של כיף בשמש; לא פלא שזו אחת האטרקציות הבולטות בבחריין. עם החזרה למלון, תוכלו להמשיך וליהנות מחול לבן וממימי טורקיז גם על החוף הפרטי של ריץ-קרלטון בחריין; אורכו של החוף כ-600 מ', והוא מושלם לטיול נינוח לעת שקיעה.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
צילום: ריץ קרלטון בחריין

למשפחות שמחפשות אקסטרה פרטיות מומלץ לשכור את אחת מהווילות של הריזורט: המפלט האולטימטיבי הזה שלשפת המים כולל העברות מנמל תעופה פרטי ובחזרה, וגם באטלר אישי שידאג לכל מחסורכם. אורחי הווילות האלגנטיות נהנים מבריכת אינסוף, משלושה חדרי שינה מעוצבים, מארוחת בוקר שמוגשת היישר לווילה, ומכניסה למתקנים של מועדון החוף (Royal Beach Club) ושל החמאם הטורקי.

את החוויה משלימים גם הגישה הפרטית אל החוף והנוף עוצר הנשימה אל קו הרקיע של מנאמה ואל המפרץ הפרסי. למעשה, הווילות שלשפת הים הן הממלכה הפרטית שלכם בתוך ממלכת גן העדן של ריץ-קרלטון בחריין.

למידע נוסף על ריץ-קרלטון בחריין, או להזמנת החופשה הקרובה, התקשרו ישירות למלון +973-1758-0000 או בקרו באתר האינטרנט של הריזורט. עקבו אחרי המלון גם בפייסבוק ובאינסטגרם, ותייגו את הרגעים היפים שלכם באמצעות ההשטאג #RCMemories.

רוצים עוד על בחריין? הקליקו כאן  בשיתוף עם ריץ-קרלטון בחריין

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםבחרייןתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: