אא

חברת לאופר תעניק שירותי קרקע לחברות התעופה בשדה"ת רמון

רן מרום, מנכ"ל חברת לאופר-GHI: "אחת הדרישות המהותיות של חברות הלואו קוסט הבינלאומיות שבחרו לפעול ברמון היתה לסיים תוך 30 דקות סבב מטוס מלא הכולל פריקה, ניקיון וטעינה של המטוס ולשם כך ביצענו את כל ההתאמות הנדרשות"

שדה התעופה רמון. צילום: Shutterstock|רן מרום. צילום יח"צ שדה התעופה רמון. צילום: Shutterstock|רן מרום. צילום יח"צ
חברת לאופר-GHI מקבוצת ממן, המתמחה במתן שרותי קרקע לחברות תעופה ושירותי VIP  ללקוחות פרטיים, תעניק את מגוון השירותים לנוסע בשדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון, לרבות הפעלת דלפקים של צ'ק אין, דלפקים לאיתור כבודה, עמדות כרטוס וסיוע לנוסעים עם מוגבלות.
כמו כן, תעניק החברה שירותי קרקע, פריקה טעינה וניקיון מטוסים לחברות  תעופה מקומיות ובינלאומיות שיגיעו לרמון בניהן: אלעל, ישראייר, אורל, וייז אייר, ASL, טרנסאויה, פינאייר, לופטהנזה, ראסייה ועוד.
לדברי רן מרום, מנכ"ל חברת לאופר-GHI, "במהלך החודשים האחרונים גייסנו והכשרנו כוח אדם מקצועי ומיומן שעבר סדרה של הכשרות על מנת לספק סטנדרט גבוה של שרות ל-2.25 מיליון הנוסעים שמתוכננים לעבור בשדה בשנה הקרובה מהארץ ומחו"ל". רן מרום. צילום לאופר GHI
עוד ציין מרום כי: "אחת הדרישות המהותיות של חברות הלואו קוסט הבינלאומיות שבחרו לפעול ברמון היתה לסיים תוך 30 דקות סבב מטוס מלא הכולל פריקה, ניקיון וטעינה של המטוס על מנת לאפשר להם להיות יעילים. לשם כך ביצענו את כל ההתאמות הנדרשות, חידדנו את נהלי העבודה והכשרנו את כח האדם על מנת לעמוד ביעד המאתגר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםשדה התעופה רמוןלאופר GHI

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: