אא

חברת מסעות מציגה טיולים בחו"ל לבני הגיל השלישי

חברת הטיולים מציעה מתווה מיוחד לטיול בקבוצות קטנות של 27 אנשים לנוסעים מעל גיל 60. יעדי הטיולים הינם מדינות אליהם הקורונה לא הגיעה או אינם נדרשים בהוראת בידוד של 14 יום בחזרה לישראל

טיולים לאוהבי לכת, טיול באיסלנד. צילום: ערן אפרת טיולים לאוהבי לכת, טיול באיסלנד. צילום: ערן אפרת
חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, מקדמת שינויים מיוחדים אשר יאפשרו לה להוציא טיולים מאורגנים לגיל השלישי מסביב לעולם, בצל משבר הקורונה. המטרה הנה לבנות מתווה אשר יאפשר לקהל זה לשוב לטייל בביטחון ברחבי העולם, תחת הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ונקיטת צעדי זהירות ומנע רבים. זאת נוסף לפעולות שוטפות כמו אספקת מסכות ואלכוהול ג'ל לחברי הקבוצה לאורך הטיול וכן, בחירה במסלולי טיול במקומות פתוחים ופחות עמוסים. יעדי הטיולים עד סוף שנת 2020 בחברת מסעות, יהיו יעדים שאינם מצריכים חובת בידוד של 14 יום עם החזרה לארץ, כמו גם כאלו שכמעט ולא הייתה בהם התפרצות המגיפה. הטיסות יתבצעו באמצעות חברות תעופה סדירות ויושם דגש על טיסות ישירות בלבד. כמו כן, במידה ותצא בסמוך לנסיעה, הנחיה של משרד הבריאות לחובת בידוד לחוזרים מיעד זה, תינתן אפשרות לבטל את הטיול ללא עלות (עד 24 שעות לפני היציאה). במסגרת הטיול, יוקצה לקבוצה אוטובוס צמוד שכמות המושבים בו כפולה מכמות הנוסעים, שלא תעלה על 27 אנשים. נהג האוטובוס והמדריך המקומי, יצטרכו להציג הצהרת בריאות עדכנית להבטחת כשירותם להצטרף לקבוצה. כל נוסע יקבל אוזניות שמע בכדי שיוכל לשמוע את הסברי המדריך לאורך כל הטיול תוך שמירה על ריחוק האחד מהשני ועוד.
טיולים לאוהבי לכתטיולים לאוהבי לכת
טיולים לאוהבי לכת, טיול באיסלנד. צילום: ערן אפרת גיא רווה מנכ"ל חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש: "בשבועיים האחרונים אנו עדים להתעוררות מפתיעה של לקוחות קיימים, המבקשים לשמוע על היעדים המתוכננים לחודשים הקרובים, בכדי לתכנן את החופשה הבאה שלהם. לאור זאת, גיבשנו בחברה תמהיל ייחודי לנו לטיולים באזורים ירוקים אליהם הקורונה לא הגיעה, או שאחוז הנדבקים בהם היה מועט". עוד הוסיף רווה "בין היעדים שיככבו עד סוף השנה בולטים איים כמו האיים האזוריים, קורסיקה וסרדיניה, אירלנד. יעדים קרובים באסיה התיכונה - אוזביקסטאן, אזרבאיג'ן, גיאורגיה, והקווקז הרוסי. אפריקה -מרוקו ודרום אפריקה. מזרח אירופה והבלקן. המדינות הבלטיות, סלובניה, יוון , אלבניה, מקדוניה ומונטנגרו. בהמשך, לחורף 2020-21 אנו צופים שיהיה ביקוש גדול ליעדים כמו אוסטרליה וניו זילנד שכמעט ולא נפגעו מהקורונה ולכל יעדי המזרח, למעט סין".
טיולים לאוהבי לכת, טיול באיסלנדטיולים לאוהבי לכת, טיול באיסלנד
טיולים לאוהבי לכת, טיול באיסלנד. צילום: ערן אפרת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמסעותאמסלם טורס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: