אא

MSC CRUISES תערוך מדידות חום תרמיות לכל הנוסעים

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, בחברת הקרוזים ינקטו בצעדים חדשים להבטחת בריאות הנוסעים ואנשי הצוות בכל אניות החברה בעולם, ובמקביל להגביר את רמת התברואה. נוסעים עם תסמיני מחלה וחום (38 מעלות או יותר) לא יורשו לעלות לאניה

MSC פרסיוזה. צילום: shutterstock MSC פרסיוזה. צילום: shutterstock
 

MSC CRUISES מרחיבה את הבדיקות לנוסעים לפני העליה להפלגה.

בחברת הקרוזים האיטלקית מציינים כי אומנם, לא קיימים מקרים של המצאות נגיף הקורונה באף אחת מאוניות MSC CRUISES אולם הצעדים החדשים ננקטים להבטחת בריאותם ורווחתם של כל האורחים והצוות באניות הצי."

על פי הודעת החברה, אורחים מכל העולם נדרשים מעתה למלא שאלון טרם ההפלגה כדי להבטיח כי אף נוסע באוניה לא ביקר בסין ב 30 הימים האחרונים שקדמו להפלגה. נוסעים שביקרו ביבשת סין ב-30 הימים האחרונים טרם ההפלגה, לא יורשו להפליג.

בנוסף, החברה תקיים סריקות תרמיות לכל הנוסעים (ללא מגע) וגם לכל צוות האניה טרם ההפלגה. מי שיימצא עם תסמיני מחלה וחום (38 מעלות צלזיוס או יותר) או הרגשת חום, צמרמורות, שיעול או קשיי נשימה לא יורשה לעלות על האניה.

בחברת MSC מדגישים כי יושם דש במקביל גם על הגברת רמת התברואה בכל האניות.

אורחים שיפתחו תסמיני מחלה יבודדו בחדרם וכך גם האנשים הקרובים להם ששהו איתם באותו חדר כולל אנשי צוות ששירתו אורחים אלו. אורחים ואנשי צוות שהגיעו שבוע שעבר מסין, ונערכו להם סריקה למדידת חום טרם העלייה לאוניה יתבקשו לדווח על כל שינוי במצבם הבריאותי.

מחברת MSC CRUISES נמסר כי : "החברה עוקבת מקרוב אחר מצב הבריאות והבטיחות הציבורית בכל אחד מהאזורים בהם הספינות משייטות וכי החברה התייעצה עם רשויות הבריאות הבינלאומיות והמקומיות כדי לעקוב אחרי המלצותיהם לאור התפרצות נגיף הקורונה בסין."

עוד נמסר על ידי דובר החברה בישראל כי מאז ה 24 בינואר, נקטה החברה  במספר פעולות מנע וכעת לאור ההתפתחויות האחרונות בווירוס הקורונה, מיישמת את הצעדים נוספים ללמען בריאות הציבור ברחבי צי האניות שלה והם כאמור:

  • אורחים מכל הלאומים נדרשים למלא שאלון טרם ההפלגה כדי להבטיח כי אף נוסע באוניה לא ביקר בסין ב 30 הימים האחרונים שקדמו להפלגה. מי שביקר ביבשת סין ב 30 הימים האחרונים טרם ההפלגה, יימנע ממנו עלייה לאוניה ולא יוכל להפליג.
  • ייערכו סריקות תרמיות (חובה) ללא מגע לכל הנוסעים ואנשי הצוות של האניה טרם ההפלגה. מי שיימצא עם תסמיני מחלה כמו חום (38 מעלות צלזיוס או יותר) או הרגשת חום, צמרמורות, שיעול או קשיי נשימה לא יוכל לעלות על האניה ולא יוכל להפליג.
  • הגברת רמת התברואה בכל האניות.
  • אורחים שיפתחו תסמיני מחלה יבודדו בחדרם וכך גם האנשים הקרובים להם ששהו איתם באותו חדר כולל אנשי צוות ששירתו את אותם אורחים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותMSCהנגיף מסיןנגיף הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: