אא

חגי תשרי: לאן נטוס וכמה יעלה לנו?

לקראת החגים אשר קרובים מתמיד, אתר טרווליסט בדק מהם היעדים המבוקשים ביותר בהזמנת טיסות וחבילות נופש וכמה זה יעלה לנו. היעדים המפתיעים: אתונה, טביליסי ומונטנגרו

טיווט טיווט
החופש הגדול רק התחיל והחגים, אשר יוצאים השנה מוקדם במיוחד - בתחילת חודש ספטמבר, קרובים מתמיד. הישראלים לא מחכים לרגע האחרון ומזמינים כבר עכשיו את חופשת החג שלהם. אתר טרווליסט בדק מהם היעדים הפופולריים ביותר השנה ואילו יעדים מפתיעים וחדשים צפויים לכבוש את הנוסע הישראלי. תאילנד וניו-יורק מובילות בהזמנת טיסות סדירות בקטגוריית הטיסות מובילות את דירוג היעדים הפופולריים בנגקוק וניו-יורק בהתאמה. בנגקוק במקום הראשון עם 18% מסך ההזמנות וניו-יורק מדורגת שנייה עם 17% מכלל ההזמנות לחגים. במקום השלישי – אתונה, עם 11% מכלל ההזמנות. לצד אתונה גם פראג מתייצבת במקום השלישי עם כמות הזמנות זהה. במקום הרביעי בהזמנת טיסות הינה מדריד, בירת ספרד, עם 8% מכלל ההזמנות בקטגוריית טיסות. השנה הישראלים יצאו לחופשת בת 7.5 ימים בממוצע, זאת בהשוואה לחופשה ממוצעת בחגי תשרי בשנה שעברה שארכה 5.5 ימים. תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט:" היות והחגים יוצאים השנה באמצע השבוע, מה שמותיר לנו מעט מאוד ימי עבודה בחודש ספטמבר, אנו רואים הזמנות ליעדים מרוחקים המתאימים לחופשות ארוכות יותר. למשל בנגקוק וניו-יורק, המובילות בהזמנת טיסות סדירות לחגי תשרי ואשר אליהן הנוסע הישראלי יטוס לשבועיים בממוצע."   כמה נשלם על הטיסות בחגים?

בבדיקת מחירי הטיסות לחגים עולה כי מחיר טיסה ממוצע יעמוד על 501 דולר. היעד הזול ביותר לחגים הוא טבילסי עם מחיר טיסה ממוצע של 291$ בלבד, במקום ה-2 אתונה עם מחיר ממוצע של 328$ לטיסה, מוסקבה במקום ה-3 עם עלות טיסה ממוצעת של 340$, קייב במקום ה-4 עם 351$, פראג במקום ה-5 ומחיר טיסה ממוצע של 366$, במקום ה-6 מדריד ומחיר ממוצע של 442$, ברצלונה אחרי מדריד במקום ה-7 ומחיר טיסה ממוצע של 485$, לונדון יקרה מעט יותר עם מחיר טיסה של 587$ בממוצע, טיסה לבנגקוק בחגי תשרי תעלה לכם בממוצע 953$ וניו-יורק, היעד היקר ביותר עם מחיר טיסה ממוצע של 961$.

בבדיקת המחירים בחגי תשרי בשנה שעברה עולה כי מחירי הטיסות לניו-יורק עלו השנה ב-11%, זאת למרות כניסתן של חברות תעופה חדשות המציעות טיסות לניו-יורק, למשל חברת התעופה WOW האיסלנדית. מחירי הטיסות לבנגקוק לעומת זאת, ירדו ב-7% בהשוואה לחגי תשרי בשנה שעברה, ככל הנראה בזכות השקת הקו החדש של ארקיע לתאילנד.   יוון מובילה בהזמנת חבילות נופש בקטגוריית נופשונים מובילות רודוס וכרתים עם 22% מכלל ההזמנות כל אחת. במקום השני בהזמנת נופשונים ניצבת קוס בקפריסין עם 12% מההזמנות. בורגס בולגריה מתייצבת גם היא בראש היעדים המבוקשים לנופש בחגים עם 11% מכלל ההזמנות. זנזיבר, אשר ירדה בביקושים בפסח האחרון חוזרת לככב ברשימת היעדים המבוקשים עם 8% מההזמנות. באטומי גיאורגיה, המציעה חופשות בטן - גב לצד טיולי טבע מחד וקזינו מאידך מתברגת לרשימת 10 היעדים הפופולריים עם 7% מכלל ההזמנות. מי שסוגרת את רשימת 10 היעדים המבוקשים עם 4% מכלל ההזמנות היא טיווט מונטנגרו, יעד חדש לחלוטין בטופ 10, שהושק רק בשנה האחרונה אך כפי הנראה כבר כובש את הנוסע הישראלי.   כמה יעלה הבטן-גב? בדיקת מחירי חבילות הנופש לחגים מעלה כי היעד הזול ביותר היא בורגס עם מחיר ממוצע של 525$ לאדם לחבילת נופש. בודפשט במקום ה-2 עם מחיר ממוצע של 586$, במקום ה-3 מתייצבת רודוס ועלות של 628$ בממוצע לחבילת נופש, באטומי גיאורגיה במקום ה-4 ומחיר ממוצע של 656$ לחבילת נופש, קוס בקפריסין במקום ה-5 ומחיר ממוצע של 682$, פאפוס קפריסין מעט יקרה יותר מקוס עם מחיר ממוצע של 704$, קורפו, האי היווני בעלות ממוצעת של 719$ לחבילת נופש לאדם, כרתים במקום ה-8 עם מחיר ממוצע של 796$, במקום ה-9, טיווט מונטנגרו עם חבילת נופש בעלות ממוצעת של 928$, את רשימת 10 יעדי הנופשונים המבוקשים ביותר סוגרת זנזיבר עם חבילות נופש בעלות של 1,881$ בממוצע. בבדיקה מול מחירי חבילות הנופש בחגים בשנה שעברה עולה כי מחירי החבילות לזנזיבר ירדו השנה ב-10%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: