אא

חדל אש: מנכ"ל אל על לעובדים - "לא נאפשר אלימות מכל סוג. מדובר באובדן דרך"

אתמול זה נגמר רע. ישיבה שהתקיימה בין נציגי ועד עובדי אל על לבין נציגי הטייסים בחברה פוצצה באלימות. מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, באגרת תגובה לעובדים: "כולנו מודעים לכך שאנשי אל על מצויים תחת לחץ רב בשל הסיטואציה המורכבת בה נמצאת החברה". כמה טייסים פעילים כרגע בחברה?

חדר הישיבות בתום הישיבה אתמול חדר הישיבות בתום הישיבה אתמול
אחרי שישיבה של נציגות עובדי אל על עם נציגות טייסי החברה פוצצה אתמול באלימות ע"י נציגות ועד העובדים, מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, מיהר להגיב על כך באגרת לעובדי החברה. וכך כתב אתמול אוסישקין: "ראשי נציגות העובדים נהגו באלימות מילולית תוך פגיעה והסבת נזק לרכוש. אנו מבינים כי מדובר בימים קשים וכואבים, אך לא נאפשר אלימות מכל סוג, מאחר ומדובר באובדן דרך מוסרית ומדרון מסוכן. אני בטוח כי כל אנשי אל על מצטרפים אלי בגינוי אלימות בכל צורותיה ולא משנה מהן הנסיבות. כולנו מודעים לכך שאנשי אל על מצויים תחת לחץ רב בשל הסיטואציה המורכבת בה נמצאת החברה. נהגנו באיפוק והבנה, גם כאשר נעשו דברים או נאמרו אמירות שנוגדות את הערכים שלנו, בוודאי כמי שהינם חלק ממשפחת אל על". עוד כותב אוסישקין, "אני מבקש לעדכן אתכם לאור השמועות שמופצות ברשתות החברתיות ואף בתקשורת. בניגוד למה שהופץ, היקף הטייסים הפעילים לאורך משבר הקורונה והיציאה לחל"ת, נמוך בהרבה מ-50 אחוז לאורך כל תקופת המשבר והוא נע בטווח שבין 20 אחוז ל-40 אחוז והכל נעשה בהתאמה לפעילות ולצורך להפעיל את הטיסות. בימים האחרונים ניהלנו שיח עם נציגי עובדים ממגזרים שונים על תחילת חזרה מדורגת של אנשים לחברה, זאת בכפוף להגעה להסכם עבודה, שבלעדיו כאמור לא ניתן להחזיר את החברה לפעילות וזאת מתוך מטרה לבחון ולהניע, גם אם באופן מינורי, תהליכים שיסייעו לחברה להתניע מחדש פעילות, ככל שהתנאים החיצוניים יאפשרו זאת".
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל עלגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על
"אני בטוח כי כל אנשי אל על מצטרפים אלי בגינוי אלימות בכל צורותיה ולא משנה מהן הנסיבות". גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג' בדבר ההלוואה הכספית שאל על מבקשת לקבל בערבות מדינה, עדכן אוסישקין את העובדים, "תנאי הסף לקבלת הלוואה בנקאית בערבות המדינה, הוא חתימה על הסכם עבודה המשקף את התוכנית העסקית שהוכנה לדרישת משרד האוצר, תוך התייעלות שנתית בהיקף של מאות מיליוני דולרים בכל שנה משנות ההסכם. ללא ההלוואה אל על לא תוכל להתקיים. אני וכל חברי ההנהלה נחושים ופועלים לקראת הגעה לסיום מהיר של התהליך לקבלת ההלוואה וחתימה על הסכם העבודה. נעשה זאת תוך שמירה על שיח מכבד, אמון והצבת טובתה של אל על מעל לכל שיקול אחר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלועד עובדי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: