אא

חובת בידוד במלונית לשבים מחו"ל הוארכה עד 9 במארס

חובת הבידוד לשבים לארץ מכל מדינות העולם במלוניות מטעם המדינה הוארכה עד ליום שלישי, 9 במארס 2021. בעלי תעודת מתחסן או מחלים - מחויבים בביצוע בדיקות לפני ועם הגעתם לישראל אך אינם מחויבים בבידוד, בהתאם לנוהל משרד הבריאות

צילום: 123rf צילום: 123rf
ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה הבוקר (ד׳, במשאל טלפוני) את חובת הבידוד לשבים לארץ מכל מדינות העולם במלוניות מטעם המדינה עד ליום שלישי, 9 במארס 2021. משך הבידוד הינו 14 ימים ללא בדיקת קורונה או 10 ימים למבצעים שתי בדיקות קורונה ושתיהן שליליות, בהתאם לנוהל הקיים. כמו כן, בקשות חריגות תיבחנה באופן פרטני מול ועדה של משרד הבריאות בנתב״ג, כאשר בעלי תעודת מתחסן או מחלים - מחויבים בביצוע בדיקות לפני ועם הגעתם לישראל אך אינם מחויבים בבידוד, בהתאם לנוהל משרד הבריאות. התקנה תיכנס לתוקף עם אישורה בוועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת, שצפויה להתכנס הבוקר (ד'). אמש פרסמנו כאן כי החל משבוע הבא, לא יורשו יותר מ-200 ישראלים להיכנס לישראל ביום אחד.

שרת התחבורה ושר הבריאות קיימו אתמול (ג') התייעצות לנוכח הדיון בוועדת החוקה שמוביל לביטול בידוד המלוניות, שכאמור לא בוטלו בסופו של דבר.

נזכיר כי לפני יומיים, ועדת הקורונה הודיעה שלא תאשר הארכת הבידוד במלוניות מה שהוביל את הממשלה להודיעה על הגבלת הכניסה לישראל ל-200 איש ביום. כעת, לאחר התערבות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוחלט להחזיר את המלוניות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: