אא

חוזרים לחמץ: היכן נמצאות הפיצות הטובות בעולם?

לרגל צאת חג הפסח והקפיצה הגדולה הערב על פיצות, קבלו המלצה לשתי הפיצריות הטובות ביותר בנאפולי ואולי באיטליה כולה. מכירים עוד פיצות טובות בעולם?

Gino Sorbillo Pizzaria. צילום: אסף שקד|צילום: אסף שקד|פיצריה דה מיקלה Gino Sorbillo Pizzaria. צילום: אסף שקד|צילום: אסף שקד|פיצריה דה מיקלה
השאלה הכי גדולה של כל חובב פיצה היא "איפה נמצאת הפיצה הכי טובה בעולם"? כל מומחי הפיצה מסכימים פה אחד כי הפיצה הטובה בעולם נמצאת בנאפולי - המקום בו הומצאה הפיצה מרגריטה. אז לרגל צאת פסח, והקפיצה הגדולה על הפיצות, קבלו את ההמלצה של פספורטניוז לשתי הפיצריות הטובות ביותר בנאפולי ואולי באיטליה כולה. 1. פיצרייה "דה מיקלה" - הוקמה בשנת 1870 ומאז נחשבת לאחת הפיצריות הטובות ביותר בעולם. אז מה הסוד של המקום? סוגי פיצות: פיצה מרגריטה (מוצרלה, רוטב פיצה ובזיליקום) ופיצה מארינרה (ללא המוצרלה). המחיר: 5 יורו בלבד, אבל בשביל לאכול אותה תצטרכו להמתין בתור ארוך של עשרות אנשים. שימו לב שהמקום שומר על אותנטיות - השולחנות והכיסאות לא הוחלפו מאז שנות ה-50 של המאה הקודמת ! הטיפ שלנו: הגיעו בין השעות 15:00 ל-18:00, השעות הרגועות יותר.
    L'Antica Pizzeria da Michele - Via Cesare Sersale1 Napoli
  צילום: אסף שקד פיצרייה "ג'ינו סורבילו": הפיצרייה שהוקמה ב-1935 הספיקה לפתוח סניף בניו יורק ומיתגה את עצמה כפיצרייה היוקרתית מבין השתיים. בניגוד לדה מיקלה, כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי פיצות ואפילו פסטות נהדרות. המרגריטה די דומה לזאת של דה מיקלה וגם כאן התור זהה ותאלצו להמתין. המינוס: הפיצות כאן יקרות כמעט פי 2 מדה מיקלה, אבל כאן תרגישו שאתם יושבים במסעדה מעוצבת עם תפריט מלא. המסעדה סגורה בין השעות 15:00 ועד 19:00. הטיפ שלנו: סמוך למסעדה יש דוכן בו תוכלו לקחת פיצה ולאכול אותה ברחוב. זהו פתרון טוב אם אתם ממש ממהרים.
.Gino Sorbillo - Via dei Tribunali 32 Napoli
מכירים עוד פיצריות טובות בעולם? שתפו אותנו.
פיצריה דה מיקלה, נאפולי. צילום: אסף שקד נאפולי. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםנאפוליפיצריות הכי טובות בעולםפספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: