אא

חוזרת לים: MSC Cruises מחדשת הפלגות בשתי אוניות החל מ-16 באוגוסט

מרימה עוגן: חברת MSC Cruises הודיעה היום (א') כי ספינת הדגל שלה MSC Grandiosa תחדש את פעילותה בים התיכון החל מ-16 וספינת MSC Magnifica החל מ-29 באוגוסט. במקביל מבטלת את כל שאר ההפלגות המתוכננות בים התיכון באוגוסט-אוקטובר

MSC  GRANDIOSA. צילום: MSC MSC GRANDIOSA. צילום: MSC
MSC Cruises הודיעה היום (א') כי אוניית הדגל שלה MSC Grandiosa תחדש את פעילותה בים התיכון החל מ-16 והאונייה MSC Magnifica החל מ-29 באוגוסט 2020. שתי האוניות הללו יהיו הראשונות ליישם פרוטוקול חדש לבטיחות שאושר על ידי הרשויות הלאומיות הרלוונטיות מהמדינות שהאוניות יעגנו בהן לאורך מסלול הקיץ במערב ובמזרח הים התיכון. במקביל, MSC Cruises הודיעה היום על ביטול כל ההפלגות האחרות שלה בים התיכון בין התאריכים 16 באוגוסט ועד 31 אוקטובר, כולל.
MSC GRANDIOSA.MSC GRANDIOSA.
MSC GRANDIOSA. צילום: יח"צ MSC Grandiosa  תציע הפלגות של 7 לילות במערב הים התיכון ותגיע לנמלים האיטלקיים גנואה, צ'יוויטבקיה / רומא, נאפולי, פאלרמו וגם ולטה. MSC Magnifica תציע אף היא שייט של 7 לילות במזרח הים התיכון היוצאת מהנמלים בארי וטריאסטה האיטלקיים, ותגיע לנמלי יוון קורפו, קטקולון ופיראוס. לדברי פיירפרנצ'סקו ואגו, יו"ר ההנהלה של MSC Cruises, "במהלך הפסקת הפעילות שלנו התמקדנו בפיתוח פרוטוקול הפעלה מקיף, המבוסס על אמצעי בריאות ובטיחות מחמירים אשר היו קיימים כבר קודם בחברתנו. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות הרלוונטיות ברמת האיחוד האירופי, רשויות הבריאות הלאומיות ורשויות נוספות אשר אחראיות על המדינות שבהן יעגנו אוניות MSC Grandiosa ו- MSC Magnifica על מנת לפתח מערך נהלים מקיף שיגין על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים כמו גם על הערים אשר מקבלות את פני האורחים שלנו". עוד לדבריו, "ההליכים החדשים כוללים בדיקות COVID-19 אוניברסליות לכל האורחים והצוות לפני היציאה לדרך, ביקורים מוגנים לחוף בכל יעד רק עם טיולי חוף של  MSC כרמת הגנה נוספת לאורחים שלנו. כשכל האמצעים הללו קיימים אנו שואפים להציע לאורחינו את החופשה הבטוחה ביותר האפשרית". לדברי ג'אני אונוראטו, מנכ"ל MSC Cruises, "אנו שמחים מאוד להיות מסוגלים להתחיל לקבל את האורחים בחזרה לחופשות שייט מלאות בקיץ הקרוב, על סיפונן של שתי האוניות הפופולריות ביותר שלנו כולל אוניית הדגל MSC Grandiosa, בים התיכון, האזור בו שורשי החברה שלנו נמצאים והיינו מזמן מובילי שוק".
MSCMSC
MSC Magnifica. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: