אא

יקר לנפוש באילת? עיר הנופש מציעה 101 פעילויות חינמיות לכל המשפחה

מחירי האירוח במלונות באילת יקרים ובכדי להמתיק את הגלולה המרה, תאגיד התיירות של אילת יצא עם מיזם במסגרתו מוצעים 101 פעילויות לילדים ולמבוגרים ללא תשלום. ראש העיר: "חוויית הנופש באילת לא זולה, צריך לומר כמו בכל הארץ. לקחתי על עצמי לשפר את המוצר התיירותי ולהוזיל אותו"

אלי לנקרי, ראש העיר אילת. צילום: ספיר פרץ זילברמן אלי לנקרי, ראש העיר אילת. צילום: ספיר פרץ זילברמן
"101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת", זה הסלוגן של המיזם של תאגיד התיירות של אילת המציע 101 פעילויות חינמיות שונות ומגוונות החל מהחודש (נובמבר) ועד חודש מארס 2021 ברחבי עיר הנופש הדרומית. במסגרת המיזם, מוצעים מגוון רחב של פעילויות חינמיות בכל ימות השבוע ולאורך שעות היום המותאמות לגילאים שונים: ילדים, מבוגרים ולכל המשפחה. החל מסדנאות ציור, נגינה ביוקוליילי ותיפוף, צילום בנייד, איפור, שתילת עצים, אומנות ועד סיורי צפרות וטבע, אימוני חתירת סאפ בים האדום, פילאטיס בשקיעה, ריקודי בטן ופלמנקו וגם סיורים מודרכים היוצאים מדי יום למשל ל-עברונה ועמודי עמרם, תצפית על אילת, סיורי שקיעה וזריחה בפארק הצפרות ועוד.

 
חופשה באילתחופשה באילת
טיילת אילת. צילום: ספיר פרץ זילברמן  
אילתאילת
ביקור במוזיאון "אילת עירי" במסגרת סיור היסטורי בהנחיית יעל לרנר. צילום: ספיר פרץ זילברמן בנוסף, תאגיד התיירות של אילת מציע בחינם מופעי מחול, הופעות מוזיקה חיות, סיורים קולינריים בבתי אוכל מקומיים, מפגשים עם אילתים המספרים את סיפור חייהם דוגמת סיפורו הלא יאמן של הרופא הראשון בעיר שגידל תנין בחצר ביתו. מיזם "101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת" נולד מתוך הבנה כי עולם התיירות עבר מזמן שינוי שבו התיירים מחפשים חוויה מקומית יותר, אותנטית יותר וייחודית למקום המשלבת מפגשים אישיים והיכרות עם הפנים שמאחורי החוויה התיירותית ובעיקר, שווה לכל כיס ובמקרה זה ללא עלות. המכנה המשותף לכל הפעילויות המשתתפות במיזם הוא המפגשים עם התושבים האילתים המקומיים, יוצרים, אמנים, אנשי תוכן וחוויה, המעניקים למשתתפים הצצה אל מאחורי הקלעים של העיר. ראש העיר אילת, אלי לנקרי: "אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מהעיר הקסומה שלנו. התייר רוצה וליו פור מאני. חוויית הנופש באילת היא לא זולה כמו בכל הארץ צריך להגיד, אחת המשימות החשובות שלקחתי על עצמי היא לעשות הכל כדי מצד אחד, לשפר את המוצר התיירותי שלנו מצד אחד ומצד שני גם להוזיל אותו ולהבטיח כאן חוויית נופש מגוונות ואיכות וגם שווה לכל כיס. לקחתי את זה על עצמי לקדם יחד עם חבריי לעירייה את כל נושא הקמת חדרי המלונות הנוספים כי נדרשים כאן מגוון רחב של בתי מלון. אנחנו רוצים גיוון גדול יותר של מלונות מכל המינים והסוגים". הקליקו כאן לפירוט מלא של כל החוויות החינמיות במסגרת "101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת" והתאריכים.
עמודי עמרםעמודי עמרם
עמודי עמרם. צילום: ספיר פרץ זילברמן  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מטיילים בארץאילת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: