אא

חופשה מלאת תענוגות במונטנגרו

יוקרה זאת לא מילה גסה: מלון מפואר, יאכטות, שופינג של מותגי יוקרה, נוף מרהיב וים כחול. חופשה יוקרתית במונטנגרו, כי לא צריך יותר מזה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
עם יד על הלב, מתי בפעם האחרונה יצא לכם ללגום כוס קפה בטיילת מרהיבה על שפת הים ועוד ביורו אחד בלבד? ללון בבתי מלון מפוארים במחירים הגיוניים? וליהנות בעת ובעונה אחת ממגוון אטרקציות עשיר בשילוב נופים מרהיבים? אם הצלחנו לגעת בכם עד כאן, כדאי שתמשיכו בקריאה ותיווכחו מקרוב באחד מיעדי התיירות הלוהטים של עונת הקיץ הקרובה. אנחנו מתכוונים כמובן למונטנגרו, אחת מפנינות הבלקן. המדינה הקטנה, שזכתה לעצמאות לאחר התפרקות יוגוסלביה ב-2006, מושכת אליה בשנים האחרונות יותר ויותר תיירים מרחבי הגלובוס, ובהם ישראלים רבים. ובצדק. היא מציעה טבע עוצמתי ושפע של אטרקציות תיירותיות. אחד המקומות היפים במדינה הוא לדעת רבים מפרץ בוקה )Cattaro di Bocche) הנחשב לפיורד הגדול ביותר בחלק הדרומי של יבשת אירופה. מפרץ יפהפה זה הוא למעשה לשון ים ארוכה, בצורת פטרייה, ששולח הים האדריאטי אל תוך ההרים התלולים המקיפים אותה. המפרץ המרהיב מושך אליו תיירים רבים, הגודשים בהמוניהם את סמטאות האבן של העיר העתיקה, קוטור שהוכרזה כאתר מורשת לשימור עולמי של אונסק"ו ונבחרה על ידי לונלי פלנט במקום הראשון ברשימת הערים שמומלץ לבקר בהן בשנת 2016.
קוטורקוטור
קוטור. צילום: ספיר פרץ זילברמן אולם, לא בכך תם הקסם שלה. מונטנגרו מציעה גם נופש יוקרתי. אחד מאתרי התיירות היוקרתיים ביותר ממוקם בפורטו מונטנגרו המתהדרת בטיילת ומרינה יוצאות דופן. במונטנגרו המתחם אותו רכש איש עסקים קנדי לפני כעשור, מושך אליו מדי שנה את עשירי תבל, וכולל בין היתר את מלון היוקרה ''ריג'נט'' (Regent). ברוריה חן, מנכ''לית ''טיילת טרוול – תיירות בוטיק'', המתמחה בתיירות יוקרה במונטנגרו וביוון ומשמשת כנציגה הבלעדית של מלון ריג'נט בישראל: "הגענו לטיבאט בטיסה ישירה מישראל, והתפעלנו כאשר נהג מרצדס מפוארת המתין לנו בשדה. מאוד נהניתי מהפינוק הזה באחד המלונות היפים בהם ביקרתי. הופתענו בצורה בלתי רגילה מיופייה של עיירת הקיט פורטו מונטנגרו, מהטיילת המטופחת, הגנים, היאכטות המפוארות, חנויות היוקרה והמותגים. וכן מפעילויות מגוונות נוספות לבעלי ממון כמו למשל טיסה במסוק מעל קניון דורמיטור (dormitory) או שיט ביאכטה במפרץ. לצד כל אלו מצאנו גם מסעדות זולות. התיישבנו בקפה עם כורסאות מרווחות, שתינו קפה שחור ושילמנו אירו אחד בלבד. תוסיפו לכך שקיעה קסומה בשעת בין ערביים על רקע ים כחול, ספינות לבנות ושמש אדומה. בינינו, מה צריך אדם יותר מזה?".
פודגוריצה, מונטנגרופודגוריצה, מונטנגרו
פודגוריצה, מונטנגרו. צילום: שאטרסטוק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: