אא

חופשת קמפינג לתחילת השנה החדשה

לינה בשטח בקמפינג בצפון מתאימה לחופשה משפחית או לקבוצה. הכירו את קמפינג מטיילים דפנה המציע לינה בשטח בקיבוץ הדואג עבורכם להכל כולל הכל // תוכן פרסומי

צילום: מלונות מטיילים צילום: מלונות מטיילים
בשיתוף רשת מלונות מטיילים תחילת השנה העברית נמצאת ממש בפתח, ומשפחות רבות מחפשות אחר דרך מהנה ומוצלחת לסמל ולחגוג את סיום הקיץ ותחילת השנה החדשה, אם אפשר אז בחופשה או טיול מהנים. בעוד נראה כי לנוכח הקורונה עולם התיירות מחשב מסלול מחדש וטיסה לחו"ל לא ממש מהווה אופציה ריאלית לחופשה עם ילדים, הצעד המתבקש הוא למצוא את אפשרויות החופשה האטרקטיביות והמעניינות ביותר בארץ. עבור כל משפחה או קבוצה המחפשים אחר חופשת חגים מהנה ומעניינת במיוחד, אנו ממליצים בחום על חופשת קמפינג בצפון.

לינת שטח בצפון – כיום אפשר לעשות זאת בנוחות

האפשרות של חופשה הכוללת לינת שטח בצפון עלולה להרתיע רבים אשר אינם מעוניינים להתחיל לדאוג ולהיסחב עם כל הציוד הנדרש עבור לינת שטח, בצדק. לכן, מומלץ ביותר לבחון כמה אפשרויות למקומות לקמפינג בצפון אשר דואגים עבורכם להכל כולל הכל, כך שלינת השטח הופכת נטו לחוויה מהנה ומרגשת עבור כל בני המשפחה, חוויה שהילדים לא ישכחו לעולם. דוגמה טובה למקומות שכאלו ניתן למצוא במתחמי קמפינג מסודרים דוגמת אלו של קמפינג מבית רשת מלונות מטיילים. במתחם הקמפינג בקיבוץ דפנה, למשל, תמצאו את כל מה שצריך על מנת ללון בשטח בתנאים נוחים ומסודרים, ובסמיכות לאטרקציות ויעדי טיול מבוקשים בלב חיק הטבע של הגליל העליון – אוהלים גדולים המצוידים ברשת נגש יתושים ומזיקים, מזרונים עבים ונוחים, שירותים מסודרים ונקיים ומקלחות חמות, מטבח בו ניתן לבשל ואזורים בהם ניתן לשבת לאכול כולם יחד (כולל אזורים למנגל וכיוצ"ב), מגרש משחקים לילדים ואפילו גישה נוחה ומהירה יחסית לנחל. בקיצור – כל מה שצריך על מנת ליהנות משני העולמות: לינת שטח בחיק הטבע וחופשת קמפינג בלתי נשכחת בצפון, אבל בנוחות מרבית וללא צורך להביא את כל הציוד מהבית ולדאוג להכל בכוחות עצמכם.

טיולים, אטרקציות ופעילויות לחופשת קמפינג בצפון

החיפוש אחר מקומות לקמפינג בצפון צריך לקחת בחשבון כמובן את מסלולי הטיולים, האטרקציות ומוקדי העניין השונים בקרבת מקום, על מנת שלא רק הלילות יהיו מרגשים ומהנים בגלל לינת השטח, אלא גם ימי החופשה יהיו מלאי עניין וכיף. בפרט באזור הגליל העליון ורמת הגולן, שם תמצאו לא מעט מקומות לקמפינג (דוגמה טובה לכך היא כאמור קמפינג מטיילים דפנה), מכילים לא מעט מסלולי טיולים מופלאים ואטרקציות מהנות ומסקרנות לרוב – שייט קיאקים בנהר הירדן, סיור בשמורת החולה על שלל החי והצומח שבה, נקודות תצפית עוצרות נשימה לרוב ואינספור אטרקציות והפעלות לילדים, במיוחד בתקופת חגי תשרי. כלומר, חופשת קמפינג בצפון אינה דבר מסובך או קשה מדי לתכנן והוצאה לפועל בימינו, במיוחד אם הולכים אחר ההמלצה הגורפת ללינת שטח באחד ממתחמי הקמפינג המסודרים של הצפון. זה יבטיח לכם נוחות, עניין רב, הרבה מאוד כיף לילדים ולכל בני המשפחה ודרך בלתי נשכחת לחגוג את תחילת השנה החדשה. מחפשים קמפינג בצפון? היכנסו לקמפינג מטיילים דפנה להזמנת לינת שטח לחופשה משפחתית בטבע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: