אא

חוק התיירות הרפואית אושר בקריאה ראשונה במליאת הכנסת

בדרך להסדרת התיירות הרפואית - אישרה היום מליאת הכנסת את המשך קידומו של החוק.שר הבריאות יעקב ליצמן: "החוק יעשה סדר בתחום התיירות הרפואית ויתרום הן למערכת הבריאות והן לתיירות בישראל. שר התיירות: "הסדרה חוקית נכונה של התחום יש בה כדי לתרום לענף התיירות כולו, הן בהגדלת מספרי התיירים הנכנסים לישראל"

Shutterstock Shutterstock
חוק התיירות הרפואית אושר היום בקריאה ראשונה במליאת הכנסת.
 שר הבריאות יעקב ליצמן ברך על החלטת הכנסת ואמר: "החוק יעשה סדר בתחום התיירות הרפואית ויתרום הן למערכת הבריאות והן לתיירות בישראל. מצד אחד אנו מבקשים לקיים תיירות רפואית, תוך הבטחת טיפול ראוי ומקצועי בתיירים, ומצד שני נוודא כי תיירות הרפואית לא תבוא על חשבון המטופל הישראלי וכי ההכנסות מתיירות רפואית יופנו לחיזוק המערכת הציבורית".
שר התיירות יריב לוין הוסיף: "אני מברך על העברת החוק בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. זהו צעד נוסף להסדרת התחום בישראל. העיסוק בתחום התיירות הרפואית לישראל הפך בשנים האחרונות לתעשייה ענפה המכניסה לישראל מטבע חוץ רב, ומהווה מקור משמעותי למסים, תעסוקה, וכן אפיק גיוס משאבים מהותי למערכת הבריאות. הסדרה חוקית נכונה של התחום יש בה כדי לתרום לענף התיירות כולו, הן בהגדלת מספרי התיירים הנכנסים לישראל והן בשיפור תדמיתה של ישראל והצגת פניה היפות והמתקדמות בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: