אא

חורמרו: "אנחנו מתאימים את ארקיע לנעשה בענף התעופה"

נציגם של האחים נקש בישראל הפך להיות האיש החזק בחברת ארקיע ומונה ליו"ר החברה. תפקידו של חורמרו להכין את החברה עשר שנים קדימה. "אני חרד לעובדים שיתפרנסו בכבוד, הם שותפים שלנו"

צילום: ארקיע צילום: ארקיע
הזעזועים בחברת ארקיע נמשכים. לאחר שגדי טפר חזר לחברה כפי שנחשף ב'פספורטניוז' לתפקיד היו"ר, לפני מספר שבועות, הזעזוע נמשך, שינוי נוסף בחברה, כאשר מי שמונה לתפקיד היו"ר ולאיש החזק בארקיע הוא אבי חורמרו, מנהל העסקים של האחים נקש בישראל. חורמרו נחשב לאיש אמונם של הנקשים, הוא מנהל עבורם בין השאר את עסקי הנדל"ן, המלונאות, והספנות בישראל. לאור העובדה שארקיע דורשת מהפך בכל הקשור להתנהלותה, חורמרו התבקש ע"י האחים נקש לטפל בארקיע בקדמת הבמה. טפר הפך להיות דירקטור בחברה, והוזז מתפקיד היו"ר. חורמרו אומר בשיחה עם 'פספורטניוז': "אנחנו מתאימים את ארקיע לנעשה בשוק בתיאום עם העובדים. החברה צריכה לשנות כיוון, כאשר הקו לאילת הולך  ויורד לאחר שהמדינה סגרה את אחד מהעורקים הראשיים. צריך לחשוב מחוץ לקופסא. אנחנו רואים מה קורה בעולם עם חברות תעופה לא מעטות פושטות רגל, צריך לתכנן ולחשוב, להכין את החברה לעשר שנים קדימה".  
אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש ישראל. צילום: ספיר פרץ זילברמןאבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש ישראל. צילום: ספיר פרץ זילברמן
אבי חורמרו. צילום: ספיר פרץ זילברמן   בשוק התעופה מעריכים כי ארקיע תסיים את 2019 עם הפסד כספי של כ-18 מיליון דולר, לאור מה שקרה עם הקו לאילת, סגירת שדה דב ומהלכים נוספים שלא הצליחו בחברה בינהם הקו לתאילנד. ארקיע בתיאום עם ההסתדרות אמורה להיפרד מעובדים נוספים של החברה. חורמרו אומר על עובדי ארקיע כי: "יש לנו עובדים מצוינים, הם שותפים שלנו בכ-30% אני, אבי חורמרו, סוציאליסט, והתפקיד שלי לדאוג לעובדים. הם הנכס העיקרי והאנושי שלנו. אני חרד לעובדים שיתפרנסו בכבוד, הם מאוד חשובים לליבי".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעאבי חורמרוגדי טפר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: