אא

חיבור מנצח: אמריקן איירליינס וקטאר איירווייס מרחיבות את הברית האסטרטגית

מנכ״ל קבוצת קטאר איירווייס: "הרחבת הסכם שיתוף הפעולה היא עדות לאמון המשותף שלנו בעתיד התעופה״. ההסכם מגיע כאשר אמריקן איירליינס השיקה אתמול ה-4 ביוני קו ישיר חדש משדה״ת קנדי ​​בניו יורק (JFK) לשדה״ת בדוחה (DOH)

מרחיבות את הברית אמריקן איירליינס וקטאר איירווייס. צילום: Shutterstock מרחיבות את הברית אמריקן איירליינס וקטאר איירווייס. צילום: Shutterstock
חברות התעופה מהמובילות בעולם-אמריקן איירליינס וקטאר איירווייס מרחיבות את הברית האסטרטגית שלהן ומציגות הסכם קוד שייר חדש, אשר יאפשר ללקוחותיה של אמריקן להזמין נסיעות בטיסות של קטאר איירווייז דרך דוחא ל-16 מדינות חדשות וממנה. נוסעים יוכלו להזמין טיסות מעבר לקטאר ליעדיהם הסופיים באתיופיה, אינדונזיה, ירדן, קניה, מלזיה, האיים המלדיביים, עומאן, פקיסטן, סיישל, סינגפור, סרי לנקה, טנזניה, תאילנד, אוגנדה, זמביה וזימבבואה. הקוד שייר המורחב החדש, מגיע כאשר אמריקן איירליינס השיקה קו חדש אתמול ה-4 ביוני מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​בניו יורק (JFK) לנמל התעופה הבינלאומי חמאד בדוחה (DOH), שנבחר לאחרונה לנמל התעופה הטוב בעולם. השירות החדש מציב את אמריקן איירליינס כחברת התעופה האמריקאית היחידה המשרתת את אזור המפרץ, ומתחברת בצורה זאת דרך דוחא עם קטאר איירווייס. "השותפויות הגלובלית שלנו מתרחבות על הרשת המקיפה של אמריקן, ומספקת גישה ליעדים רבים ללקוחות שלנו שמוכנים לטייל ברחבי העולם", אמר מנכ"ל אמריקן רוברט איזום. "אנו נרגשים להעמיק את הברית האסטרטגית שלנו עם קטאר איירווייס לצד השקת השירות החדש שלנו בין ניו יורק לדוחא, לתת ללקוחותיה של אמריקן אפשרויות רבות יותר וגישה נוחה למזרח התיכון ומעבר לו". הברית האסטרטגית כוללת את Qatar Airways, מחברת התעופה המובילות במזרח התיכון מבחינת יעדי טיסה וזוכה שש פעמים בפרס Skytrax 'כחברת התעופה הטובה בעולם', שמציבה את הקוד שלה באלפי טיסות פנים של אמריקאי - חיזוק הקישוריות ויצירת נסיעות חדשות אפשרויות לנוסעי אמריקן איירליינס. הרשת של אמריקן איירליינס מאפשרת טיסות המשך ליותר מ-250 ערים בצפון אמריקה והרשת השל קטאר איירווייס אל יותר מ-85 יעדים תאפשר ללקוחות לגשת לשערי המזרח התיכון, מזרח אפריקה, דרום אסיה ודרום מזרח אסיה. חברות התעופה. מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייז,  אכבר אל בייקר, אמר: "קטאר איירווייס שמחה להרחיב את הקוד שייר שלנו עם אמריקן איירליינס, כצעד נוסף בחידוש השותפות האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו עם חברת התעופה. הרחבת הסכם הקוד שייר שלנו היא עדות לאמון המשותף שלנו בעתיד התעופה, ולמשימה המשותפת שלנו לשפר את חווית הלקוח עבור מיליוני נוסעים ברחבי העולם. אנו נרגשים לבנות על מערכת היחסים שלנו עם שותפינו ב-oneworld כדי לספק לנוסעים את השירות האמין, הבטוח ועטור הפרסים שהם למדו להכיר ולצפות מקטאר איירווייז".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמריקן איירליינסקטאר איירווייס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: