אא

חלום בחולון: הכירו את פרויקט המגורים המסקרן בעיר

במרחק דקות נסיעה ממרכזי הבילוי של חולון בהם פארק פרס, מדיטק וקניון עזריאלי, נבנה בימים אלה פרויקט מגורים יוקרתי בלב ליבה של שכונה חדשה. הבניין יתנשא לגובה 11 קומות ויהיו בו גם חדר דיירים, חדר אופניים וחדר עגלות. מה עוד בבניין היוקרתי? // תוכן פרסומי

פארק פרס בחולון. צילום: 123rf פארק פרס בחולון. צילום: 123rf
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רוב העוזבים את תל אביב היגרו, בין היתר, לחולון, וזה לא במקרה. חולון, הממוקמת דרומית-מזרחית לתל אביב, היא אחת הערים היותר מבוקשות בגוש דן בזכות יתרונותיה הרבים. בימים אלה ממש, צומחת בחולון שכונת מגורים חדשה (ח' 370) בין הרחובות מנחם בגין, משה רום, חיים שרון וחיים בר לב. במרכזה של השכונה, מתוכנן פארק רחב ידיים הכולל ריאות ירוקות, מפרצי צמחיה, גינות נוי, פינות ישיבה, מתקני משחקים וספורט. הפארק המתוכנן יתחבר באופן טבעי אל שמורת החולות של העיר.

לפרטים נוספים והזמנות בטלפון או באימייל

בלב ליבה של השכונה החדשה שוקדת בימים אלה חברת הנדל"ן "זלמן זכריה" על פרויקט Z 215 - בניין מגורים יוקרתי ברמת גימור ללא פשרות ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים של החברה. מדובר בבניין בן 11 קומות מעל קומת קרקע עם 39 דירות 5 ו-6 חדרים המעוצבות בתשומת לב מרבית. בבניין יש גם דירת גן בת 6 חדרים ו-2 פנטהאוזים מפוארים בני 7 חדרים כל אחד. את פני הדיירים יקדם לובי כניסה רחב ידיים כולל חדר דיירים, חדר אופניים וחדר עגלות.

חולוןחולון
פרויקט Z 215. צילום מאתר האינטרנט של החברה

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

מיקום בנדל"ן זה שם המשחק. מיקומו האטרקטיבי של בניין Z 215 יאפשר לדייריו נגישות מושלמת ומהירה לצירי התנועה המרכזיים: איילון וכביש 4 באמצעות ציר מנחם בגין וציר פנחס אילון. כמו כן, במרחק דקות נסיעה נמצאים מרכזי הבילוי, הקניות והתרבות של העיר בהם קניון עזריאלי, מוזיאון העיצוב, מדיטק, מתחם לה-פארק, פארק פרס, ימית 2,000, מוזיאון הילדים, מרכז עזריאלי החדש ועוד.
חולוןחולון
פרויקט מגורים Z 215 בחולון. צילום מאתר האינטרנט של החברה

לפרטים נוספים והזמנות בטלפון או באימייל

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: