אא

חצבת בשחקים: חולים בשתי טיסות מאוקראינה

משרד הבריאות מבקש ליידע את הציבור כי בשתי טיסות שיצאו מאוקראינה לישראל עם חברת התעופה UIA, הנוסעים ואנשי הצוות נחשפו לשני חולי חצבת. משרד הבריאות קורא לנוסעים שפיתחו מחלת חום ליידע את הרופא המטפל על חשיפה אפשרית לחצבת ולהימנע משהייה במרחבים ציבוריים

שני חולי חצבת בשתי טיסות מאוקראינה לישראל. צילום יחצ שני חולי חצבת בשתי טיסות מאוקראינה לישראל. צילום יחצ
דיילת אל על שנחשפה לחולה חצבת במהלך טיסה של החברה מניו יורק לישראל, אושפזה באחרונה במצב קשה. היום (א') מחלת החצבת ממשיכה לאיים על ציבור הטסים.
בשתי טיסות שיצאו עם חברת התעופה האוקראינית, אוקראין אינטרנשיונל איירליינס (UIA), מאוקראינה לישראל, נחשפו לשני חולי חצבת. הטיסות הן:
1. טיסת UIA מספר 794 שיצאה מחארקוב שבאוקראינה ביום חמישי ה-11/4/19 בשעה 19:15 ונחתה בבן גוריון ביום שישי ה-12/4/19 בשעה 00:20. 2. טיסת UIA מספר 777 שיצאה מקייב, בירת אוקראינה ביום שבת ה-13/4/19 בשעה 19:30 ונחתה בבן גוריון בשעה 22:54.
משרד הבריאות הודיע היום כי על כל הנוסעים והצוות האווירי בשתי הטיסות האמורות, "במידה ומי מכם יפתח מחלת חום, הנכם מתבקשים ליידע את הרופא המטפל שלכם על חשיפה אפשרית לחצבת. עדיף ליידע את הרופא טלפונית. יש להימנע משהייה במרחבים ציבוריים כדוגמת קניונים, תחבורה ציבורית וכדומה. אם יש צורך להגיע לטיפול במוסד רפואי - נבקשכם לתאם הגעה טלפונית או להודיע מידית לאיש צוות עם ההגעה למוסד", לשון ההודעה.
משרד הבריאות מזכיר גם כי טיפות חלב יישארו פתוחות בחול המועד פסח לשם חיסון נגד חצבת. ניתן ללכת ולהתחסן ללא קביעת תור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאוקראינהחצבתחצבת בטיסהחדשות אוקראינה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: