אא

קולינריה ים תיכונית בקו ראשון לים: בחצר גולדמן, ביקרתם כבר?

הגענו למסעדה המשקיפה על טיילת יפו ומצאנו לוקיישן מושלם לשקיעה יפואית, דגים, בשר, פירות ים והכל עם המון סטייל!

חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז

אל ״חצר גולדמן״ הגענו בדיוק בזמן כדי להספיק לצפות בשקיעה בלוקיישן המדוייק ביותר. שולחן בקו ראשון לים, בריזה מטריפה שלרגע אפילו מאפשרת להתעלם מהלחות של ת״א ולהתמסר לשמש השוקעת.  המסעדה, הממוקמת ממש מעל טיילת יפו במבנה עתיק המאפיין את האזור ומעצים את החוויה והטעמים, הוקמה בשנת 2002 בשם "אצל פיני בחצר" וחודשה לפני מספר שנים. המקום מתמחה במטבח הים-תיכוני עם מגוון רחב של טעמים מהים/יבשה כאשר טריות חומרי הגלם משחקת תפקיד משמעותי ומעניקה חוויה יפואית אותנטית.

חצר גולדמןחצר גולדמן
מנות ראשונות בחצר גולדמן, על רקע השקיעה היפואית. צילום: בת-שי עוז לפני שהספקנו להוציא מילה, זרמו לשולחן שלנו צרורות של מזטים מפנקים: סלט קוסקוס, סלט עדשים ופטה, טחינה ירוקה, חצילים, סלט כרובית ועוד סלטים רבים וטובים אחרים, אבל מה שקנה אותי במיוחד היו אלו האיקרא והדג המלוח. תנו לי את שתי המנות האלו כשיש ריח של ים באוויר ואני מאושרת. לצד כל הטוב הזה התלווה הלחם החמים והטרי שגולדמן אופים ממש שם וסביצ׳ה דג ים, פיסטוקים וחצילים שהזמנו למנה הראשונה - פתיחה נהדרת לארוחה.
מנות ראשונות בחצר גולדמןמנות ראשונות בחצר גולדמן
מנות ראשונות בחצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז
סביצ׳ה דג ים, חצר גולדמןסביצ׳ה דג ים, חצר גולדמן
סביצ׳ה דג ים, חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז אחרי שריפדנו היטב את הבטן בשלל סלטים. בחרנו בשתי מנות עיקריות: פילה לברק בציר חמאה לימוני, תרד ופירה ומנת שרימפס, זיתי קלמטה, ארטישוק ודפי פסטה קרועים. המנות מפנקות, חומרי הגלם כל כך טריים ומלאים בטעם, בשילוב התפאורה המטריפה של הים והשירות האדיב, בואו נגיד שמכאן לא תצאו רעבים!
פילה לברק, חצר גולדמןפילה לברק, חצר גולדמן
פילה לברק, חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז
חצר גולדמןחצר גולדמן
שרימפס, חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז כמובן שלסיום לא ויתרנו על הקינוחים: פבלובה נהדרת במילוי קרם פסיפלורה ופירות יער, שילוב כיפי של מתוק וחמצמץ וגולת הכותרת - פרופיטרולים מטריפים במילוי גלידת נוטלה היסטרית. סיום מוגזם אך מושלם לארוחה.
פרופיטרולים, חצר גולדמןפרופיטרולים, חצר גולדמן
פרופיטרולים, חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז
פבלובה, חצר גולדמןפבלובה, חצר גולדמן
פבלובה, חצר גולדמן. צילום: בת-שי עוז מלבד האווירה הקסומה וחומרי הגלם המצויינים, אי אפשר להתעלם מהשירות יוצא הדופן שקיבלנו לאורך כל הארוחה מכלל המלצרים המקסימים והמארחות המהממות שהעצימו את החוויה וסיפקו לנו ערב מהסרטים.  במסעדה ניתן לשבת בפנים או בטרסה הפונה לטיילת ואל הים (ספוט מושלם לשקיעה, כבר ציינתי?). היא מגישה ארוחות בוקר בסופ״שים ובתוכה נמצא גם אולם פנימי בו ניתן לערוך אירועים של עד 60 איש בהתאמת תפריט אישי ייחודי ומגוון. כתובת: נחום גולדמן 6, תל אביב יפו שעות פעילות: א’ – ה’ 23:00 – 12:00, ו׳ – שבת 23:00 – 09:30

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by חצר גולדמן-Goldman garden (@goldman_garden)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםתל אביבPassFoodNews בארץpassfoodnews

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: