אא

טוב מאוחר: מועדון השגרירים בישראל ציין את יום האישה הבינלאומי

באיחור של כ-4 חודשים ציינו השבוע עשרות דיפלומטים זרים את יום האישה הבינלאומי לשנת 2020. את האירוע יזם מועדון השגרירים בישראל שהוקיר 5 נשים על תרומתן השנה. מיהן? ובביתה המפואר של מי התקיים האירוע? צפו בסרטון

מורן אטיאס, אלסיה קנטור שאירחה את האירוע בביתה בהרצליה פיתוח ורעות פורטוגל, מנהלת קשרי חוץ מועדון השגרירים. צילום: ספיר פרץ זילברמן מורן אטיאס, אלסיה קנטור שאירחה את האירוע בביתה בהרצליה פיתוח ורעות פורטוגל, מנהלת קשרי חוץ מועדון השגרירים. צילום: ספיר פרץ זילברמן

עשרות דיפלומטים זרים המשרתים בישראל ציינו השבוע (ד') את יום האישה הבינלאומי לשנת 2020. את האירוע יזם "מועדון השגרירים בישראל" - גוף לא פוליטי שהמוטו שלו לקרב את הדיפלומטים הזרים למדינת ישראל – לאנשים, לתרבות, לאוכל, לתיירות - הכל חוץ מפוליטיקה. האירוע התקיים השנה באיחור של כ-4 חודשים בגלל הקורונה. המועדון, שהחליט לדחות את יום האישה מה-8 למארס ל"אחרי הקורונה", בחר השנה 5 נשים שתרמו תרומה מעוררת השראה לקהילה, כל אחת בתחומה.
מועדון השגרירים בישראלמועדון השגרירים בישראל
5 הנשים שנבחרו השנה. מימין: אלין ביזימנה, אתי עוזיאל, עופרה בל, ניצה רז סילביגר ומורן אטיאס. צילום: טל זלינגר
מועדון השגרירים בישראלמועדון השגרירים בישראל
יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים בישראל הנחה את הערב תחת הכותרת Each For Equal. צילום: טל זלינגר הנשים שנבחרו הן: אלין ביזימנה, רעייתו של שגריר רואנדה בישראל, ג'וזף רוטבנה, והנשיאה היוצאת של ארגון הנשים הבינלאומי בישראל - קיבלה ממועדון השגרירים בישראל את אות אשת חייל; ניצה רז סילביגר, מנהלת הטקס היוצאת של משרד החוץ שקיבלה אות מפעל חיים; עופרה בל, סגנית ראש העיר הרצליה ואחראית לקשרים בינלאומיים ותיירות בעירייה שקיבלה מהמועדון תעודת הוקרה על פועלה; מורן אטיאס, שחקנית דוגמנית שקיבלה תעודת הוקרה על תרומתה לקהילה והתנדבותה במחלקה לחולי קורונה.  "מבחינתי כל יום הוא יום האישה הבינלאומי", אמרה אטיאס; אתי עוזיאל, אחות ראשית בביה"ח איכילוב שקיבלה תעודת הוקרה על עבודתה בפרט בזמן הקורונה.
מועדון השגרירים בישראלמועדון השגרירים בישראל
האירוע התקיים בווילה המפוארת של אולסיה קנטור בהרצליה פיתוח. צילום: טל זלינגר האירוע שהתקיים בווילה המפוארת של אולסיה קנטור בהרצליה פיתוח, מועדון השגרירים בישראל ציין לשבח גם את נטע בלום בת ה-27, רמ"ד טכנולוגיות תעופה במפא"ת שבמשרד הביטחון ואחראית על פיתוח הדור הבא של המערך האווירי. האישה הראשונה והצעירה ביותר בתפקיד זה. יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים בישראל שהנחה את האירוע לצידה של רעות פורטוגל, מנהלת קשרי חוץ במועדון השגרירים, אמר לנשים "אתן שברתן את תקרת הזכוכית". השרה לשוויון החברתי, מירב כהן, שהייתה אמורה לקחת חלק באירוע נעדרה בשל חופשת לידה.
מועדון השגרירים בישראלמועדון השגרירים בישראל
תעודת הוקרה למורן אטיאס, שחקנית דוגמנית על תרומתה לקהילה. צילום: טל זלינגר
מועדון השגרירים בישראלמועדון השגרירים בישראל
עשרות דיפלומטים, שגרירים ונשות שגרירים באירוע. צילום: טל זלינגר רינת ברקן חי, נציגת חברת התעופה אייר פראנס בישראל, העניקה למועדון השגרירים בישראל כרטיס טיסה לצרפת, כהוקרה על מאמצי המועדון לחזק את הקשרים העיסקיים והתיירותיים עם מדינות העולם. אייר פראנס הודיעה באחרונה על חידוש טיסותיה בקו פריז-תל אביב-פריז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמועדון השגרירים בישראלמורן אטיאס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: