אא

לדובאי דרך אתיופיה: אתיופיאן איירליינס מציעה טיסה מת"א לדובאי והמחיר?

אז נכון שעדיין אי אפשר להיכנס לדובאי/אבו דאבי רק עם דרכון ישראלי אך לא מזיק לדעת שגם חברת התעופה האתיופית, אתיופיאן איירליינס, מציעה לישראלים עם דרכון זר בשלב זה, לטוס עימה לטיול בדובאי. כמה עולה כרטיס טיסה?

אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה

כניסה לאיחוד האמירויות שבמפרץ הפרסי עדיין לא אפשרית בשלב זה עם דרכון ישראלי, אך לא מזיק לדעת שגם חברת התעופה האתיופית, אתיופיאן איירליינס, מציעה לישראלים שבורכו בדרכון זר לטוס עימה לטיול בדובאי.

עד שהסכם השלום ייכנס לתוקף ויאפשר לישראלים להיכנס רק עם דרכון כחול-לבן ועד שחברות התעופה מאיחוד האמירויות - אמירייטס ואתיחאד - תתחלנה לטוס לישראל או לחילופין עד שסעודיה תאשר לחברות תעופה ישראליות לטוס מעל שטחה ישירות - אתיופיאן איירליינס יצאה היום במחיר מבצע לטיסה מת"א דרך אדיס אבבה לדובאי של החל מ-692 דולר כולל כבודה ומסים מתחילת חודש ספטמבר הקרוב.

אתיופיאן איירליינס, שהמשיכה לטוס לישראל לאורך כל תקופת הקורונה, מפעילה 2 טיסות יומיות סדירות מנמל הבית שלה באדיס אבבה לדובאי מעל שמיי סעודיה במטוסי איירבס A350.

ולא רק אתיופיאן איירליינס. ישנן עוד חברות תעופה שאיתן להגיע כיום לאיחוד האמירויות. אחת מהן היא טורקיש איירליינס דרך איסטנבול בטיסה שאורכת כ-4 ורבע שעות מאיסטנבול.

דובאידובאי
692 דולר ואתם בדובאי. צילום: 123rf

אפשר להגיע גם עם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, המפעילה 5 טיסות שבועיות מפרנקפורט לאבו דאבי במחיר של החל מ-494 דולר ללא כבודה או 649 דולר עם כבודה. משך הטיסה כ-6 שעות. ללופטהנזה יש קוד שייר עם חברת התעופה אתיאחד המפעילה טיסה יומית ממינכן וטיסה יומית מפרנקפורט ישירות לאבו דאבי במחיר של 685 דולר כולל מזוודה. למחירים הללו כמובן, יש להוסיף את עלות מקטע הטיסה מת”א לפרנקפורט או מת”א למינכן במחירים הנעים סביב ה-400 דולר.

אופציה זולה משמעותית היא עם חברת הלואו קוסט ההונגרית וויזאייר, שצפויה לחדש את טיסותיה לאבו דאבי (ולא לדובאי כבעבר) בתחילת ספטמבר. תפעיל 2 טיסות שבועיות מבודשפט במחיר של כ-35 דולר לכרטיס לכיוון אחד. החל מספטמבר ניתן יהיה להגיע לאבו דאבי עם וויזאייר גם בטיסה ישירה מבוקרשט, סופיה, קטוביץ’ וקלוז’ נאפוקה.

הדרך הקצרה היותר היא דרך ירדן עם רויאל ג’ורדניאן, אלא שחברת התעופה הירדנית עדיין לא חידשה את טיסותיה ליעד זה ולכל היעדים האחרים שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאתיופיאן איירליינסדובאיפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: