אא

חברת איג'יפט אייר מתחילה לטוס היום (א') לישראל: תציע 4 טיסות שבועיות בקו ת״א-קהיר

לראשונה, חברת התעופה הלאומית של מצרים תנחת היום (א') בישראל ותציע 4 טיסות שבועיות ישירות בקו ת"א-קהיר שיפעל בימים א', ב', ג' ו-ה'. לפספורטניוז נודע כי החברה עשויה כבר בתקופה הקרובה לעבור לטיסה יומית בקו בין ת״א לבירת מצרים

מטוס איג'יפטאייר מתקבל בנתב"ג. צילום: מוני שפיר מטוס איג'יפטאייר מתקבל בנתב"ג. צילום: מוני שפיר
חברת התעופה הלאומית של מצרים, איג'יפט אייר Egyptair, תפעיל החל מהיום (א'), 3 באוקטובר, טיסות ישירות מקהיר לישראל.  טיסות החברה יהיו במתכונת של 4 טיסות שבועיות בימים ראשון ושני (בשעות הבוקר) ובימי שלישי וחמישי (בערב).
איג׳יפט אייר חברה בברית חברות התעופה היוקרתית של סטאר אליאנס Star Aliance ומפעילה בימים אלה טיסות ליותר מ-80 יעדים ברחבי העולם. לפני משבר הקורונה מי שהפעילה טיסות ישירות בין ישראל למצרים, הייתה חברת התעופה המצרית אייר סיני, Air Sinai חברת בת של איג׳יפט אייר. לפספורטניוז נודע כי החברה המצרית עשויה כבר בתקופה הקרובה לעבור לטיסה יומית בקו תל -אביב קהיר, בכפוף לשיפור והיציאה ממשבר הקורונה ולביקושים. טיסות החברה המצרית מישראל הותאמו בלוחות הזמנים ללוח טיסות ההמשך הרחב של איג׳יפט אייר וזאת, כדי לאפשר לנוסעים מישראל ליהנות מרשת הטיסות הענפה של החברה המצרית ליעדי החברה הרבים לאפריקה, מזה״ת, יעדי המזרח, אירופה, ארה״ב וקנדה. איג׳פט אייר מגיעה לישראל. צילום: שאטרסטוק א׳יג׳יפט אייר המשיכה לטוס גם בימי משבר הקורונה כאשר שדות התעופה במדינה היו סגורים רק בפרוץ המשבר בשנה שעברה. מצרים החזירה את הטיסות לאחר משבר הקורונה החל מ-1 ביולי 2020. מגפת הקורונה פגעה מאד במצרים, שכלכלתה נהנית מאד מהתיירות הבינלאומית. מגפת הקורונה גרמה בשנה שעברה לירידה של 70% בהיקף התיירות הבינלאומית. בשנת 2019 ביקרו במצרים 13.1 מיליון תיירים ואילו ב-2020 רק 3.5 מיליון. בשלושת החודשים הראשונים של 2021 הגיעו למצרים 500,000 תיירים זרים, וענף התיירות המתחדש במדינה זכה להכנסה של בין 600 ל-800 מיליון דולר רק בתקופה זאת. איג׳יפט אייר פועלת בשמה הנוכחי מאז שנת 1971, כאשר החברה נוסדה בשנת 1933. בתוך כך, נזכיר כי מעבר טאבה נפתח לפעילות מלאה.
קהירקהיר
קהיר. צילום: שאטרסטוק    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמצריםאיג'יפטאיירקהיר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: