אא

"אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים. לא מבינים מה קורה"

עוז ברלוביץ', המשנה למנכ"ל ארקיע לפספורטניוז: "יש מגוון רחב של מדינות שתכננו לטוס אליהן ובעקבות חובת הבידוד לא נטוס אליהן. מצד שני, נפעיל טיסות בתדירויות גבוהות לפראג, וינה וקישינב החל מ-16 ו-19 באוגוסט. יש לא מעט אנשים שמוכנים לממש חופשת קיץ בחו"ל גם במחיר של כניסה לבידוד"

עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל  צילום: פספורטניוז עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל צילום: פספורטניוז
החלטת קבינט הקורונה אמש (א') להכניס לרשימת המדינות המחייבות כניסה של שבוע ימים לבידוד, כולל מחוסנים ומחלימים, הובילה גם את חברת ארקיע להגיב בזמן אפס לשינויים המתחוללים כאן בקצב מסחרר. "החלטות כאלה תכל'ס הורגות את חברות התעופה הישראליות", אומר לפספורטניוז עוז ברלוביץ', המשנה למנכ"ל ארקיע. לדבריו, "ארקיע נאלצת לטוס עם פחות מ-30% מהיכולת התעופתית שלה". עוד לדבריו, "מכיוון שאנחנו מדינת אי (עם שער כניסה אווירי אחד ויחיד: נתב"ג. ס.פ.ז) ומדינה עונתית, הפיקים במכירות של חברות התעופה הם ב: יולי-אוגוסט, חגי תשרי ופסח. בפיקים האלה, חברות התעופה ובעיקר הקטנות, צוברות צבר מזומנים לעונות החורף היותר קשות בענף התעופה והשנה, אין לנו את זה. לכן, המדינה צריכה לתת סיוע מידי לחברות תעופה. אם המגמה הזאת תימשך, נאלץ שוב להוציא עשרות עובדים לחל"ת". ברלוביץ' מוסיף כי נכון לכתיבת שורות אלה, אין בארקיע גל ביטולים מאסיבי של כרטיסי טיסה וחבילות נופש שכבר נרכשו ליעדים אליהם ארקיע הייתה מתוכננת לטוס ונכנסו אתמול לרשימת המדינות המחייבות כניסה לבידוד של שבוע ימים בחזור. "אין לנו ביטולים אלא יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים ולא מבינים מה בדיוק קורה", אומר ברלוביץ'. "יש לא מעט אנשים שמוכנים לממש את חופשת הקיץ שלהם גם במחיר של כניסה לבידוד בחזור. בכלל, אנשים התרגלו בקורונה לקבל החלטות מהירות ולשנות במהירות ליעד אחר. העיקר לצאת. רוב הלקוחות מזמינים חופשה מקסימום שבועיים קדימה".
ארקיעארקיע
"אנשים התרגלו בקורונה לקבל החלטות מהירות". מטוס שושנה דמארי של ארקיע. צילום: דני שדה בעקבות השינויים כאמור, הודיעה הבוקר ארקיע כי תוסיף החל מ-16 באוגוסט טיסה יומית (7 טיסות שבועיות כולל שישי-שבת) לפארג, בירת צ'כיה. הטיסות תצאנה בשעה 09:00 מתל אביב ובחזור מפראג בשעה 19:00 במחיר של החל מ-145 דולר לכרטיס טיסה לכיוון. ארקיע תציע בימים הקרובים גם חבילות נופש אל היעד הכוללות טיסה ומלון בשיתוף רשתות בתי מלון בינלאומיות. ארקיע תפעיל, כמו כן, 3 טיסות בשבוע לווינה שבאוסטריה החל מ-16 באוגוסט ו-2 טיסות בשבוע לקישינב שבמולדובה, בימים ראשון וחמישי, החל מ-19 באוגוסט. בנוסף, הודיעה ארקיע כי תמשיך להפעיל 2 טיסות שבועיות לבוקרשט, 2 טיסות שבועיות לבלגרד ו-2 טיסות לאמסטרדם. באשר לאיי יוון, ברלוביץ' מדגיש כי החברה תמשיך לטוס בהתאם לביקושים. מייק חומוצאני, סמנכ"ל המסחר של ארקיע, הוסיף ואמר, "אנו צופים כי אנשים שתכננו חופשה בחו"ל, יהיו מאוד גמישים בשינוי היעד על מנת למנוע בידוד של 7 ימים. הקהל הישראלי מתאים את עצמו למציאות הקורונה ומגיב מהר לשינויים. הטיסות כולן במטוסי ארקיע, כמובן, חברה ישראלית. בחרנו את שעות הטיסה לפראג הנחות ביותר לנוסע הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעפראגטיסות לוינה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: