אא

אשת טורס החלה לשווק טיסות וחבילות נופש למונטנגרו באוגוסט

הטיסות למונטנגרו תצאנה עם סאן דור החל מ-15 באוגוסט בימים ראשון וחמישי, עד אחרי חגי תשרי. כמה עולה חבילת נופש וכמה טיול מאורגן במדינה היפה?

האי סווטי סטפאן, מונטנגרו. צילום: ספיר פרץ זילברמן האי סווטי סטפאן, מונטנגרו. צילום: ספיר פרץ זילברמן
חברת התיירות אשת טורס החלה לשווק טיסות ישירות בשיתוף סאן דור של אל על, חבילות נופש וטיולים מאורגנים למונטנגרו החל מ-15 באוגוסט. הטיסות תצאנה בימים ראשון וחמישי, עד אחרי חגי תשרי. מאשת טורס נמסר כי החברה מציעה חבילות במחירי השקה. כך למשל, חבילה לפודגוריצה, בירת מונטנגרו הכוללת טיסה, העברות ו-3 לילות במלון הילטון ברמת 5* (כולל קזינו) על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-499 דולר לאדם בחדר זוגי בתאריכים 19-22 באוגוסט. 4 לילות בחגים, בין התאריכים 5-9 בספטמבר, יעלו 699 דולר לאדם בחדר זוגי. גם חבילה לעיירת הקיט בודווה (Budva) הכוללת 4 לילות במלון אדריה ברמת 4* הקרוב לים על בסיס לינה וארוחת בוקר מוצעת במחיר של 699 דולר לאדם בחדר זוגי באוגוסט או בחגים. טיול מאורגן של 5 לילות ביעד מוצע אף הוא ב-699 דולר לאדם בחדר זוגי וטיול מאורגן ל-8 ימים החל מ- 1,099 דולר לאדם בחדר זוגי.
צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock
מונטנגרו. צילום: Shutterstock שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס: "בתקופת הקורונה הישראלים מגלים יעדים שלאו דווקא היו על המפה לפני כן ומונטנגרו היא אחד מהם. עיירות החוף הציוריות, האגמים, הערים העתיקות ושמורות הטבע המרהיבות, יחד עם רמות התחלואה הנמוכות במדינה צפויים ליצור ביקושים גבוהים למונטנגרו לעונת הקיץ והחגים". עוד נמסר כי אשת טורס מציעה את שירות Safe Travel המאפשר לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני ההמראה וקבלת החזר כספי תוך שבועיים מרגע הביטול, בעלות של 20 דולר. הקליקו כאן וגלו 10 סיבות לפרגן לעצמכם חופשה במונטנגרו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםסאן דוראשת טורסמונטנגרו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: