אא

אל על וחברת מילניום החלו להפעיל טיסות ישירות וטיולים מאורגנים לאיסלנד עד סוף אוגוסט

אל על וחברת הטיולים המאורגנים מילניום מדווחות על ביקושים גבוהים לארץ האש והקרח - איסלנד. מילניום: "אין ספק שאיסלנד היא אחת המדינות המבוקשות ביותר השנה". אל על: "בנוסף להצלחת איסלנד, נודיע בקרוב על יוזמות חדשות משותפות"

גייזרים, איסלנד. צילום: 123rf גייזרים, איסלנד. צילום: 123rf
חברת אל על בשיתוף עם חברת הטיולים המאורגנים "מילניום" יוציאו סדרת טיסות ישירות לאיסלנד החל מהיום (רביעי, 14 ביולי) ועד סוף חודש אוגוסט.  שיעורי תחלואת קורונה נמוכים לצד יעד תיירותי מרהיב ביופיו, הובילו את אל על ומילניום להשקיע בסדרת טיסות ישירות וטיולים מאורגנים במהלך הקיץ לאיסלנד שנפתחה לתיירים מחוסנים. איסלנד, מדינת אי בצפון האוקיינוס האטלנטי, ממוקמת בין גרינלנד, נורבגיה וסקוטלנד. צפיפות האוכלוסייה קטנה: 359 אלף נפש בלבד חיים על פני שטח של 103 אלף קמ"ר. איסלנד היא ארץ של ניגודים: קרחונים, מעיינות מים, גייזרים, הרי געש פעילים, פסגות מושלגים ויופי יוצא דופן. זוהי מדינה המשלבת טבע, היסטוריה, ספרות ומסורת.
איסלנדאיסלנד
Vatnajokull National park, איסלנד. צילום: 123rf גל גרשון, מנהל מכירות ישראל של אל על: "לאחר תקופה ארוכה אני שמח על ההזדמנות לפתוח את הקיץ בטיסות ליעד חדש ומעניין. לקוחות אל על הסיטונאים וסוכני הנסיעות מצפים מאיתנו לחידושים. השנה הצלחנו להוציא את הטיסה הראשונה שלנו לפוקט שבתאילנד ועכשיו איסלנד. כמוכן שבקרוב נתחיל גם את הטיסות קן למרוקו ויעדים נוספים. אל על תמשיך לקדם אזורים שונים בעולם כאשר הדגש יהיה השנה על רמת התחלואה על מנת לא לסכן את הנוסעים. תיירות פוסט קורונה דורשת תכנון מחדש ואל על מתכוונת לעשות כל מה שניתן כדי לתת פתרונות להטסת נוסעים לחו"ל ולנסות לחזור לשגרה". עמית לוי, מנהל תחום קבוצות וסיטונאות באל על: "אל על תפעיל סדרה של טיסות ישירות לאיסלנד במטוסי הדרימליינר החל מ-14 יולי ועד סוף אוגוסט. מדובר ביעד חדש עם לא מעט אתגרים. אל על תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם סיטונאי תיירות לכל יעד אפשרי על מנת להחזיר את ענף התיירות לעבודה ולהטיס ישראלים שרוצים לצאת לחופשה מבלי לחשוש מקורונה. אין לי ספק שבנוסף להצלחת איסלנד, נודיע בקרוב על יוזמות חדשות משותפות". דיאן אהרונוביץ-מדינה, מנכ"ל חברת טיולי "מילניום": "אין ספק שאיסלנד היא אחת המדינות המבוקשות ביותר השנה. שיתוף הפעולה עם אל על אפשרה למילניום לבנות תכנית טיול איכותית, במחירים נוחים וכמובן, מותאמת 24/7 לכל הצרכים הנדרשים בתקופת קורונה ובכך נותנת ללקוחותיה תחושת ביטחון ונוחות המאפשרת לטייל בכיף. מדובר ביעד המצריך רמה גבוהה של מומחיות, ידע וחיבורים תיירותיים, גם בתפעול ובהדרכה. במהלך חודשי הקיץ חברת מילניום יחד עם 'חבל ארץ' תטיס מעל 1,000 נוסעים לאיסלנד. שמחתי מאוד שחברת אל על נענתה לאתגר להפעיל את הטיסות לאיסלנד".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאיסלנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: