אא

טיסת השקה ל-"רחובות": מטוס הרטרו של אל על

מעל 100 ילדים ובני משפחותיהם מרחובות ומעוטף עזה התארחו בטיסת השקה של אל על במטוס הדרימליינר השישי של החברה. גונן אוסישקין: "שמחים להשיק היום את המטוס, יחד עם ילדי רחובות וילדי עוטף עזה ומאחלים להם טיסה נעימה ושנה טובה ומוצלחת"

מימין לשמאל: זהר בלום מימין לשמאל: זהר בלום
אל על אירחה מעל 100 ילדים ובני משפחותיהם מהעיר רחובות ומעוטף עזה לטיסת השקה חווייתית בשמי הארץ של מטוס הדרימליינר השישי של החברה – מטוס הרטרו ששמו "רחובות". רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת מטוס "רחובות", במסגרתו גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על קיבל בברכה את הילדים מהמועצה המקומית אשכול וחוף אשקלון בעוטף עזה ואת ילדי העיר רחובות יחד עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול וראש המועצה האזורית חוף אשקלון, מר יאיר פרג'ון אשר ליוו אותם במהלך הטיסה. גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על: "אנו שמחים להשיק היום את מטוס הדרימליינר השישי של החברה – מטוס הרטרו של אל על יחד עם ילדי העיר רחובות וילדי עוטף עזה ומאחלים להם טיסה נעימה ושנה טובה ומוצלחת".

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "המראנו הבוקר עם המטוס 'רחובות' של אל על. זה אך סמלי לעיר רחובות, שנמצאת בתנופת פיתוח עצומה וממריאה אל על, כשהשיא הוא בחירתה כעיר המובילה באיכות החיים בישראל. רחובות נמצאת במקום של כבוד על המפה הארצית, ובזכות המטוס החדש היא תהיה על המפה- גם בשמיים".

מימין לשמאל: מיכה נצר, גונן אוסישקין, רחמים מלול והקברניט אודי נצר. צילום סיון פרג'  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןמנכ"ל אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: