אא

טיסת מבחן

יש לטוס ויש לטוס. תכירו את מטוס הנוסעים החדש של חברת התעופה אוקראין אינטרנשיונל איירליינס בקו תל-אביב-קייב. רמז, משעמם או צפוף - לא יהיה פה

צילום: יח"צ צילום: יח"צ
ישרו מושבים והדקו חגורות, תיכף ממריאים. ברוכים הבאים לטיסת אוקראין אינטרנשיונל איירליינס (או בקיצור UIA) מתל-אביב לקייב (ומשם למגוון יעדי המשך דוגמת בנגקוק, בייג'ינג, ניו יורק וטורונט) במטוס הכי חדש וחתיך בצי: בואינג 777-200ER. מהיר יותר, מרווח יותר, שקט יותר וגם חסכוני יותר בדלק ועם מערכת תאורה מודרנית. מה עוד יש בטריפל 7 של חברת התעופה המובילה באוקראינה? המראנו לטיסת מבחן:

עושים ביזנס

היא נסתרת מהעין, יוקרתית ומפנקת. תכירו את הביזנס של UIA. מה במחלקה? 21 מושבים בתצורה של 2X3X2 וברוחב 53 ס"מ הנפתחים למיטה ישרה באורך 183 ס"מ עם שוס: עיסוי באזור המותניים. מה עוד? Wifi חינם, מבחר עיתונים ומגזינים ומערכת בידור חכמה אישית עם מסך בגודל 21 אינץ' ותכני וידיאו ושמע עשירים. למעלה מ-80 סרטי קולנוע עדכניים ופופולאריים במגוון שפות, סדרות טלוויזיה, סרטי אנימציה, מוזיקה כולל מדריכי ערים ומפה אינטראקטיבית תלת-ממדית עם מידע בזמן אמת על הטיסה. בגזרה הקולינרית, תפריט האוכל בביזנס של UIA מציע מנות שף מעוצבות, חווית אוכל משובחת כולל שירותי בר עם מגוון משקאות חריפים, יינות ומשקאות קלים ללא תשלום. זאת ועוד, נוסעי המחלקה זוכים, טרם הטיסה, לבידוק נפרד, הקצאת כבודה נוספת וכניסה לטרקלין עסקים ייחודי. אז בין אם אתם טסים לפגישת עבודה ובין אם לחופשה, מחלקת העסקים של אוקראין אינטרנשיונל איירליינס מעניקה חוויית טיסה משודרגת.

פרימיום של מחלקה

לא ביזנס אבל גם לא תיירים. מחלקת האמצע - פרימיום אקונומי - בטריפל 7 החדש של UIA, המונה 16 מושבים, מציעה חווית טיסה המשלבת בין שני העולמות. אומנם אין בה מושב שנפתח למיטה כמו בביזנס אבל בהחלט אפשר להתרווח בנוחות וליהנות ממערכת בידור עם מסך טאץ' 19 אינץ' מתכוונן, שלט אישי ולמעלה מ-80 סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה, אלבומי מוזיקה, משחקים אינטראקטיביים בשפות שונות ומפה תלת-מימד אינטראקטיבית עם מידע בזמן אמת על הטיסה, כולל מדריכי תיירות לערים שונות בעולם. כמו כן, נוסעי המחלקה יכולים להתחבר ל-wifi. זאת ועוד, בכל מושב ניתן להטעין מכשירים חשמליים באמצעות כבל USB וליהנות מארוחה חמה מלאה ושתייה וערכת נוחות.

אקונומי משודרג

מחלקת התיירים במטוס החדש, המונה 324 מושבים בתצורה של 3x4x3, מאובזרת במושבים נוחים ברוחב 43 ס"מ כולל צג בידורי בגודל 9 אינץ' עם מפרט עשיר של סרטים, סדרות טלוויזיה, משחקים, אלבומי מוזיקה ופה תלת-מימד אינטראקטיבית עם מידע בזמן אמת על הטיסה, כולל מדריכי תיירות לערים שונות בעולם. כמו כן, במושב יש חיבור לשקע usb להטענת מכשירים אלקטרוניים. נוסעי המחלקה נהנים גם מארוחה חמה ושתייה חמה (קפה ותה) וקרה (מים ומיץ). ניתן להזמין ארוחות מתפריט מיוחד עד 36 שעות לפני מועד הטיסה. זאת ועוד, שירותי מחלקת התיירים כוללים גם צ'ק אין מקוון. לנוסעי האקונומי, כמו גם  נוסעי מחלקות הביזנס והפרמיום, מומלץ לבצע צ'ק אין מראש באתר החברה, ללא תשלום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: