אא

טסים בקרוב לחו״ל? דינמיקה מציעה 30% הנחה על ה-AirTag

דינמיקה מדווחת על עלייה של 250% ברכישת AirTag של אפל, וזאת על רקע אובדן המזוודות. כעת הרשת המובילה למובייל, משיקה מבצע של 30% הנחה על ה-AirTag למי שיציג כרטיס טיסה

ה-AirTag של אפל. צילום: יח״צ ה-AirTag של אפל. צילום: יח״צ

דינמיקה, רשת המובייל המובילה והגדולה בישראל, יבואנית רשמית של אפל וסמסונג, תציע את ה-AirTag ב-30% הנחה לכל מי שיציג כרטיס טיסה לחו"ל עד לחודש ספטמבר. המבצע מגיע לאור ביקושי השיא ל-AirTag. במהלך המבצע, ה-AirTag יוצע ב-91 שקלים במקום 130 שקלים. ״בחודש האחרון ראינו עלייה חדה בביקושים ל-AirTag. מהר מאוד גילינו כי רוב הרוכשים מצטיידים במוצר עבור המזוודות שלהם, לניטור ומעקב נוחים בכל זמן שירצו. כרשת המובילה, שמציעה תמיד את המחירים האטרקטייבים ביותר, החלטנו לצאת עם הטבה לקיץ לאור הביקוש הרב, ולהציע את הפריט ב-30% הנחה. המלאים אוזלים בקצב שיא, בין היתר בעקבות העומסים ההולכים וגוברים בשדות התעופה, שמותירים אלפי נוסעים להתמודד עם פחדים וחרדות לגבי אובדן הכבודה״, אמר אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה.  אפל התכוונה שתשתמשו בזה לאיתור המפתחות או הארנק, אבל בסוף נמצא שימוש אחר ויעיל לא פחות. צילום: יח״צ על רקע הנסיבות, ישראלים רבים מצטיידים ב-AirTag של אפל המדווח היכן המזוודה נמצאת. ה-AirTag של אפל עובד באמצעות ״סיוע ההמונים״ - כל אייפון 11 ומעלה שעובר ליד הרכיב, מעלה לשרתי אפל את מיקום ה-AirTag הנוכחי. הדבר נעשה בצורה אנונימית - האייפון שעבר על יד ה-AirTag כלל לא יודע על כך. עוד הוא מציע רמת דיוק של סנטימטרים בודדים, כך שהוא מצוין הן לאיבוד המפתחות והן לקבלת סטטוס היכן המזוודה. בחודשים האחרונים, בעקבות העומסים ההולכים והגוברים בשדות התעופה, צוותי אוויר רבים העדיפו לוותר על העמסת מזוודות על מנת שלא להגיע למכסת השעות המרבית. במידה והצוות יגיע למכסה, הוא יאלץ להמתין על הקרקע עד להגעת צוות חדש. הנזק לחברות התעופה: מאות אלפי דולרים ולעיתים מיליוני דולרים. אלפי נוסעים גילו ועדיין מגלים שהמזוודות שלהן נשארות בנמל התעופה בישראל או בחו״ל, ולא מגיעות ליעד.

הטיפים של דינמיקה לשימוש ב-AirTag עם המזוודה

ה-AirTag מוגבל בטווח משוער של עד 250 מטרים, ומדובר בטווח מרשים למדי. עם זאת, ברגע שתניחו אותו במזוודה הוא צפוי לרדת משמעותית. לכן, הניחו את ה-AirTag בדופן המזוודה, ואם יש למזוודה כיס חיצוני - רצוי שתניחו אותו שם. אם תניחו אותו בין הבגדים, הטווח שלו צפוי להתקצר עוד יותר.  וודאו שיש סוללה - אם מדובר ב-AirTag שכבר השתמשתם בו, וודאו שעדיין יש מספיק סוללה. במידה ולא, תוכלו להחליף את הסוללה לבד, בצורה קלה ופשוטה.   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: