אא

טסים לארה"ב? הבדלים של עשרות אחוזים במחירי הביטוחים

ארצות הברית מאז ומתמיד היוותה את אחד מיעדי הטיסה הפופולאריים בקרב ישראלים. מה חשוב לדעת בנוגע לביטוח הנסיעות, לעלויות ולהשוואת הביטוחים? // תוכן פרסומי

צילום: pixbay צילום: pixbay
ארצות הברית מאז ומתמיד היוותה את אחד מיעדי הטיסה הראשיים והפופולאריים ביותר בקרב ישראלים. מאות אלפים פוקדים מדי שנה את המעצמה שמעבר לים, הרוב במסגרת נסיעות עסקים או ביקור משפחה. בעוד עבור רובנו לא חסר מה לראות ואת מי לבקר באמריקה, חשוב מאוד עבור כל מי שטס ובמיוחד לארה"ב להצטייד מבעוד מועד (עוד לפני היציאה מן הארץ!) בביטוח נסיעות לחו"ל. מה חשוב וצריך לדעת בנוגע לאותו ביטוח נסיעות, בפרט כאשר מדובר בטיסה לארצות הברית?

מי יכול לרכוש ביטוח נסיעות לארה"ב

נכון להיום רכישת הביטוח לארה"ב מתאפשרת לכל הגילים, ניתן לרכוש רק במידה ואתם מחוסנים או מחלימים אשר מחזיקים בתיו ירוק בתוקף אשר הופק על ידי משרד הבריאות לישראל או ילדים מתחת לגיל 12 אשר לא ניתן לחסנם בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

עלויות אסטרונומיות לטיפולים רפואיים בארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות

אחת העובדות הראשונות והחשובות ביותר שכדאי לכל אחד ואחת הטסים לארצות הברית להכיר היא את עלותם הממוצעת של טיפולים רפואיים באמריקה. ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות אמנם מציעה מגוון עצום של אפשרויות, כמו גם אינספור מוצרים ושירותים הניתנים במחירים אטרקטיביים ביותר ביחס למה שאנחנו מכירים כאן בארץ, אך כל זה אינו רלבנטי עבור טיפולים רפואיים. להבדיל ממדינות אירופה, בארה"ב טיפולים רפואיים, תרופות וכיוצ"ב הם מוצרים ושירותים יקרים ביותר עבור התושבים המקומיים באופן כללי ובפרט על אחד כמה וכמה עבור התיירים. למשל, ביקור בן כמה שעות במיון בבית חולים אמריקאי, אשר יכלול אולי צילם רנטגן ותרופה בסיסית להרגעת כאבים (טיפול בסיסי לו יצפה כל מי שחושש מנקע או שבר ברגלו, למשל), עלול בערים מסוימות באמריקה לעלות 5,000$ לא פחות מכך! ניתן כבר להבין כמה יעלה טיפול מעט יותר רחב או מקיף. המסקנה העולה מכך פשוטה – לרובנו אין את הכסף או את הרצון לשלם את חשבונות הטיפולים הרפואיים בארצות הברית, גם עבור מחלות או פציעות קלות ונפוצות יחסית, מהסוג שיכול לקרות לכל אחד ובכל זמן. ביטוח נסיעות, אם כן, הוא בגדר חובה עבור כל מי שאינו מעוניין להיקלע פתאום למצב בו הוא נכנס לחובות של ממש בגין טיפול רפואי בסיסי יחסית.

השוואת ביטוח לפני הרכישה, כיסויים מיוחדים, קורונה ועוד

אז מלבד לעובדה כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הכרחי ממש, ספציפית במקרה של טיסה לארה"ב, מה עוד חשוב לדעת ולהכיר בנוגע לביטוח נסיעות לארצות הברית? ובכן, בתור התחלה חשוב לבצע השוואת ביטוח נסיעות לארצות הברית, לפני שרוכשים פוליסה ספציפית. ההשוואה עשויה להביא אתכם לרכוש ביטוח מעט זול יותר, או כזה עם כיסויים רחבים יותר. עם זאת, חשוב לדעת כי ההפרשים בין חברות הביטוח השונות אינם גדולים במיוחד, כך שחשוב יותר לבחון את סוג והיקף הכיסויים כאשר מבצעים את ההשוואה מצורפת השוואת התעריפים בין חברות הביטוח המובילות נכון לספטמבר 2021:

ביטוח נסיעות לארה"ב לצעירים עד גיל 50 כולל הרחבת ביטול/קיצור נסיעה למקרה קורונה

 

*מגדל לא מוכרות ביטוחי נסיעות לארה"ב עקב הקורונה. *התעריפים אינם קבועים ויכולים להשתנות בכל עת בהתאם למדיניות החברת ביטוח ולמצבו הרפואי של המבוטח.

ביטוח נסיעות לארה"ב לגיל 75 כולל הרחבה למצב בריאות קיים והרחבת ביטול/קיצור נסיעה למקרה קורונה

*מגדל לא מוכרות ביטוחי נסיעות לארה"ב עקב הקורונה. *התעריפים אינם קבועים ויכולים להשתנות בכל עת בהתאם למדיניות החברת ביטוח ולמצבו הרפואי של המבוטח.

על מנת לקבל השוואה מלאה עבור ביטוח נסיעות לארה"ב כולל גובה ופרטי הכיסויים וספקי ההסכם מומלץ להיכנס לאתר שוק הביטוח וקבל את המידע והכיסויים של כל חברות הביטוח המובילות. בתקופת הקורונה כדאי לדעת שכל הביטוחים מכסים הוצאות לטיפול עקב הדבקות בקורונה בהתאם לתנאי הפוליסה וחריגיה, חשוב כמובן לענות תשובות כנות ומדויקות בשאלון הרפואי, חשוב לשים לב לכיסויים מיוחדים – האם הם נכללים בביטוח שאתם קונים, ובמידה ולא – האם ניתן להוסיפם בתשלום? כמובן להתייחס במיוחד לקורונה – מה בדיוק מכסה ההרחבה "מגן קורונה" שאתם שוקלים לרכוש? מה גובה הפיצוי עבור ביטול הנסיעה בעקבות בידוד או הדבקות בקורונה, מה גובה הפיצוי למלונית ליום עבור הארכת השהיה השהיה בחו"ל עקב הדבקות ובידוד בחו"ל, כל הנתונים האלה ועוד תוכלו לבדוק בתוך 5 דקות על ידי השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל מהירה באתר שוק הביטוח. לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח נסיעות לחו"ל היכנסו לקישור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות לחו"לתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: