אא

טסים להולנד? הנחיות עדכניות לתיירים ישראלים בכניסה וביציאה מ/אל הולנד

ישראל נמצאת ברשימת המדינות הבטוחות של האיחוד האירופי ולפיכך תיירים ישראלים המגיעים מישראל מחוסנים (עם תעודת חיסון של משרד הבריאות או אישור מחלים) רשאים להיכנס להולנד ללא בדיקת קורונה וללא בידוד. מה עוד נדרש לדעת לפני שטסים להולנד?

הולנד. צילום: 123rf הולנד. צילום: 123rf
מתכננים לטוס בקרוב להולנד? ישראל נמצאת ברשימת המדינות הבטוחות של האיחוד האירופי ולפיכך תיירים ישראלים המגיעים מהארץ מחוסנים (עם תעודת חיסון של משרד הבריאות או אישור מחלים) רשאים להיכנס להולנד ללא בדיקת קורונה וללא בידוד. למעשה, בשל העובדה שישראל נמצאת כאמור בקטגוריות המדינות הירוקות, הולנד אינה דורשת נכון להיום (23/06), בדיקת קורונה גם מישראלים המגיעים מהארץ גם אם הם אינם מחוסנים או מחלימים. כהכנה לטיסת ההלוך וגם לטיסת החזור, יש למלא הצהרת בריאות (באנגלית) Passenger Health Declaration Form עבור השלטונות בהולנד. את ההצהרה יש למלא במהלך עשרים וארבע השעות שלפני הטיסה. את הטופס המלא ניתן להראות על צג הטלפון או להדפיסו (מומלץ  תמיד לקחת עמכם עותק מודפס), במהלך שהותכם בשדה התעופה ובמהלך הטיסה, עשויים לדרוש מהנוסעים להציגו לכן כדאי להחזיק את הטופס המלא במקום נוח ובהישג יד. על כל הנוסעים הנכנסים להולנד לשמור את האישור עד לאחר היציאה מתחום שדה התעופה. לאחר הנחיתה בהולנד, כל הנוסעים נדרשים להמשיך ולעטות מסיכות בשדה התעופה ולהקפיד לשמור על מרחק של מטר וחצי. גם בעת שימוש בתחבורה הציבורית בהולנד (רכבת, מטרו, חשמלית, אוטובוס, מונית), חובה לעטות מסכה.
סיכוי נמוך להידבק בטיסותסיכוי נמוך להידבק בטיסות
חובת עטיית מסיכה בכל שירותי התחבורה הציבורית. צילום: 123rf הכנות לטיסה בחזרה לישראל על כל הנוסעים לישראל, כולל נוסעים שיש בידם תעודת התחסנות, ששהו מעל 72 שעות בהולנד ממועד הנחיתה ועד מועד ההמראה בחזרה לישראל, להציג לחברת התעופה, במעמד הצ'ק-אין ולפני ההמראה,  בדיקת PCR שלילית לנשיאת נגיף הקורונה. הצגת תוצאת בדיקה שלילית מהווה תנאי לצ'ק-אין ולעליה לטיסה. את הבדיקה יש לבצע בתוך 72 שעות לפני ההמראה לישראל ואותה ניתן לעשות במספר מקומות ברחבי הולנד. שימו לב כי משרד הבריאות הישראלי דורש בדיקת PCR ולא בדיקה מהירה (Rapid test). עלות בדיקת PCR בהולנד היא כ-85€. כדי למצוא מקום בו ניתן לעשות בדיקת קורונה באמסטרדם למשל, לפני הטיסה, תוכלו להקליד בשורת החיפוש בדפדפן: where do I get PCR test with travel certificate in amsterdam או פשוט לשאול את הקונסיירג' במלון. בנוסף, כהכנה לטיסת החזור יש למלא גם הצהרת בריאות לנוסע נכנס לארץ (בעברית) עבור הרשויות בישראל וגם פעם נוספת הצהרת בריאות (באנגלית) זהה לזאת שנדרשים למלא לפני הכניסה להולנד עבור השלטונות ההולנדים (לעיל). את הטפסים יש למלא במהלך 24 השעות שלפני ההמראה לישראל ובלעדיהם לא תורשו לעלות לטיסה. את הצהרות הבריאות ניתן להציג כקובץ דיגיטלי בנייד או כקובץ מודפס. הצהרת כניסה לישראל (בעברית) עבור השלטונות בישראל. בכל מקרה, בשל השינויים התכופים במצב התחלואה והדרישות של המדינות השונות מומלץ לבדוק ולהתעדכן בדף הנחיות לפני טיסה.
אמסטרדםאמסטרדם
אמסטרדם. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהולנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: