אא

טרפת ישראייר: מעל 10 גופים מתעניינים ברכישת החברה

ישראייר ממשיכה להוות מוקד משיכה. לקראת הישורת האחרונה ב-8 בנובמבר (מועד סופי להגשת הצעות רכש) עוד ועוד חברות מהארץ ומהעולם בוחנות את רכישת ישראייר. לפי שעה, איש העסקים רמי לוי מסתמן כמתעניין הרציני ביותר

ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן

חברת ישראייר המוצעת למכירה, מהווה מוקד התעניינות גדול. לפספורטניוז נודע כי למעלה מ-10 גופים שונים מביעים עניין ברכישתה ואף קיבלו מישראייר פרזנטציה מפורטת אודות החברה. בין המתעניינים וכפי שכבר פורסם כאן, קרנות מארה"ב ואיחוד האמירויות. מתעניינת נוספת היא חברת NY KOEN GROUP  הנמצאת בבעלותו של הישראלי נאום נעם כהן שעד לפני מספר שנים ענה לשם נחשון נחשונוב.

לפי שעה, איש העסקים, רמי לוי, מסתמן כמתעניין הרציני ביותר ברכישה. באחרונה כתב מנכ”ל ישראייר, אורי סירקיס, לעובדי החברה, כי בין המתעניינים "שתי קרנות מאיחוד האמירויות, קרן השקעות רוסית ואמריקאית ושורה מכובדת של גורמים פרטיים ומוסדיים בארץ". כזכור, את הצעות הרכש יש להגיש לעו"ד אופיר נאור, הנאמן שמינה בית המשפט לחברת אי.די.בי פיתוח המחזיקה בישראייר, עד ל-8 בנובמבר. לפי שעה, נראה כי איש העסקים, רמי לוי, מסתמן כרוכש פוטנציאלי הרציני ביותר עד כה.

לוי - עוד לפני שהנאמן פרסם את המכרז למכירת ישראייר  - הציע כ-70 מיליון שקל עבור ישראייר וכ-18 מיליון שקל נוספים בגין הלוואה שאי.די.בי פיתוח לוותה מישראייר ועדיין לא החזירה. נראה שלוי מבין שיצטרך לעלות בסופו של דבר את המחיר כדי לזכות בחברה. לוי מעוניין לרכוש את ישראייר דרך חברת בי.ג'י.איי השקעות שבשליטתו ומהווה כיום שלד בורסאי.

בדרך זו לוי מעוניין להחיות את החברה ולצקת לתוכה את פעילות ישראייר. בשלב זה עדיין לא ברור מי יגיש הצעה נגדית לזו של לוי. כך או כך, הנאמן יוכל לערוך התמחרות על מכירת החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: