אא

לאחר 13 שנה באל על: יהודית גריסרו הודיעה על עזיבתה את החברה

פרסום ראשון: מי ששימשה בחמש השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת אל על, ביקשה הערב לעזוב את החברה ובסוף החודש תסיים את תפקידה. גריסרו הצטרפה לחברת אל על בשנת 2009 ושימשה מאז במגוון תפקידים בכירים

לאחר 13 שנה עוזבת את אל על- גריסרו. צילום: סיון פרג׳ לאחר 13 שנה עוזבת את אל על- גריסרו. צילום: סיון פרג׳

דרמה בחברת אל על: יהודית גריסרו, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, הודיעה על עזיבתה.

גריסרו הצטרפה לחברת אל על בשנת 2009 ושימשה במגוון תפקידים בכירים. בשנים האחרונות משמשת גריסרו כסמנכ"ל משאבי אנוש, ובתקופה האחרונה הובילה את המו"מ מול טייסי החברה. המו"מ של הנהלת אל על מול הטייסים המרגישים מקופחים וכעוסים מהקיצוץ שעברו בתקופת הקורונה ונשאר עד היום, מאוד לא פשוט ומי שיצטרך לבסוף כפי הנראה לנסות ולפתור את המשבר הגדול הם בעלי השליטה משפחת רוזנברג, שתצטרך להחליט האם היא פותחת את ההסכם מחדש.

כזכור, בינתיים החברה עוברת זעזועים בשבועות האחרונים עם ביטולי טיסות ואלפי נוסעים כעוסים, כאשר גם השתתפות החברה במטס האזרחי של יום העצמאות בוטלה ברגע האחרון, ממש לפני ההמראה. בחודשים האחרונים היה באוויר שגריסרו עלולה לעזוב את תפקידה, אבל לבסוף היא נשארה בתפקיד הלא קל.

גריסרו שמונתה כאמור לתפקיד סמנכ״ל משאבי אנוש בשנת 2017 על ידי מנכ״ל אל על דאז, דוד מימון, כתבה הערב למנהלי החברה: "מבקשת לשתף ולעדכן כי החלטתי לסיים את תפקידי כסמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל. בימים אלו אני משלימה 13 שנים בחברה, 12 שנים כסמנכ"ל בחברה וחמש שנים בתפקידי זה. הייתה לי זכות גדולה להימנות על הנהלת החברה הלאומית אל על ולהיות חלק ממהלכים משמעותיים במעלה השנים. נפלו בחלקי גם הזכות והשליחות להיות חלק ממאמצי ההצלה של חברת אל על בעטייה של הקורונה. בשעה זו כשהחברה ממריאה במלוא הדרה אני בוחרת לסכם ולסיים תוך שליבי נושא תפילה שההמראה מחדש תהיה טובה ותוביל לשיאים והישגים חדשים בכל התחומים".

עוד מציינת גריסריו כי: "אני נוטלת עימי ברגשות ובהתרגשות את ההיכרות הבלתי אמצעית עם אלפי אנשים, את המפגשים האנושיים המשמעותיים לאורך הדרך ואת הגאווה להיות חלק ממשפחת אל על. בשבועות הקרובים אמסור את התפקיד ביראת כבוד, בשלמות ובהכרת טוב למי שתיבחר/ יבחר. את אל על אשא עימי לעד ואהיה בכל מקום ובכל עת שגרירה נאמנה ואוהבת.״

גריסריו מסכמת: ״בהודעה זו אני מבקשת בעיקר להודות לבעלי השליטה בעבר ובהווה על האימון, הגיבוי וההשראה. תודה לחברי הדירקטוריון בעבר ובהווה על ההכוונה והרוח. תודה למנכ"לי אל על ב-13 השנים האחרונות, כל אחד היה מיוחד בדרכו ומכולם למדתי. תודה מיוחדת לדינה ועל ההזדמנות לסיים פרק שכזה כשההנהגה בידיה הנאמנות. תודה לחברי ההנהלה בעבר ובהווה על מסע בלתי נשכח, חשוב ומשמעותי. תודה לנציגי העובדים על השותפות, האחריות והחברות. תודה לשותפים לדרך מההסתדרות, רש"ת ועוד רבים וטובים. תודה לאנשי משאבי אנוש כולם ולמנהלים שהיו איתי ולצידי בשעות מורכבות ומרגשות- הווייתכם ודרככם הרחיבו ליבי כל יום מחדש. מאחלת כי חדוות היצירה והצמיחה תהיה מנת חלקכם תמיד וכי ביחד תמריאו את החברה לשיאים חדשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: