אא

יונייטד איירליינס מתחייבת להפוך ל-100% ירוקה עד שנת 2050

החברה השקיעה יותר מ-30 מיליון דולר ביצרנית דלק בר קיימא בקליפורניה וכבר השתמשה בדלק זה ב-215,000 טיסות ותבצע השקעות משמעותיות נוספות לריסון עליית הטמפרטורות העולמיות

צילום: יח"צ יונייטד צילום: יח"צ יונייטד
יונייטד איירליינס הודיעה בסוף השבוע על הצעד השאפתני ביותר שלה במאבק נגד שינויי האקלים והיא מתחייבת להיות 100% ירוקה על ידי הפחתת פליטת גזי החממה שלה ב-100% עד שנת 2050. בשנת 2018 הייתה חברת התעופה האמריקנית הראשונה שהתחייבה להפחית את פליטת החממה שלה ב -50% עד שנת 2050, וכעת היא מתחייבת להשקעה של מיליוני דולרים בטכנולוגיית תפיסת פחמן אטמוספרית מהפכנית המכונה לכידת אוויר ישיר, ולא צעדים עקיפים כמו קיזוז פחמן, ובנוסף להמשיך ולהשקיע בפיתוח ושימוש בדלק תעופתי בר קיימא (SAF) יונייטד מתכוונת לבצע השקעה של מיליוני דולרים לריסון עליית הטמפרטורות העולמיות על ידי סילוק פיזי של דו תחמוצת הפחמן (CO2) מהאוויר באמצעות טכנולוגיית לכידת אוויר. זוהי טכנולוגיה המסוגלת לתפוס מיליונים ואולי מיליארדי טונות של CO2 בשנה. ה CO2 שנלכד יאוחסן לצמיתות ובבטחה עמוק מתחת לאדמה בתהליך שאושר על ידי צדדים שלישיים עצמאיים, והחברה גם תסייע בבניית מפעל לתהליך. יונייטד השקיעה יותר מ-30 מיליון דולר ביצרנית דלק בר קיימא שבסיסה בקליפורניה, שהיא ההשקעה הגדולה ביותר של כל חברת תעופה בעולם במפיק דלק בר קיימא מאז 2016. יונייטד השתמשה בדלק זה בכדי להטיס 26 מיליון נוסעים ב-215,000 טיסות . סקוט קירבי, מנכ"ל יונייטד, אמרר: "אני מכיר באחריותנו לתרום למאבק בשינויי האקלים. הטכנולוגיות החדשות יפחיתו משמעותית את הפליטות שלנו, ובכך גם יפחיתו במידה ניכרת את מהירות שינויי האקלים - מכיוון שקניית קיזוז פחמן בלבד איננה מספיקה. אנחנו עושים זאת גם כדי שכל חברת תעופה תוכל בסופו של דבר להצטרף אלינו ולעשות את אותו הדבר. " מחויבותה של יונייטד באה לידי ביטוי גם ביוזמות קטנות ובהן ביטול מקלות ערבוב פלסטיק שאינם ניתנים למחזור והחלפתם במוצר ידידותי יותר לסביבה העשוי 100% במבוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: