אא

״מה שקורה בתחום התיירות הנכנסת דומה למחדל הר מירון בלי הרוגים בינתיים״

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, עולה למתקפה על רקע חוסר הבהירות בכל הקשור לכניסת תיירים לישראל: "נראה שמשרד הבריאות מתקרב לנקודה שיצטרך להתמודד לא עם המגיפה אלא עם זעם של עובדים מוזנחים לנפשם, הכול בגלל כשל ניהולי"

נמל התעופה בן גוריון. צילום: ספיר פרץ זילברמן נמל התעופה בן גוריון. צילום: ספיר פרץ זילברמן

סוכני הנסיעות העוסקים בתיירות הנכנסת זועמים על התנהלות המדינה בכל הקשור לטיפול בחזרת התיירים לישראל.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ביטא היטב את הכעס בשיחה עם פספורטניוז.

"מדברים כי ב-23.5 יתחיל פיילוט של כניסת תיירים במסגרת קבוצות לישראל, כל העולם מדבר עליו. אבל לא יודעים מאיזה מדינות קבוצות התיירים יוכלו להיות, איך תעשה הגרלה למי שירצה לבוא?״, אמר פתאל והוסיף, ״כן אנחנו יודעים שאין מעבדה בנתב"ג לבדיקות סרולוגיות. שום דבר לא מנוהל כמו שצריך, הפיילוט כנראה לא יוצא אל הדרך ללא קשר לנגיף, אלא בגלל כשל ניהול. אנחנו מוטרדים מתהליך קבלת החלטות בקרב אנשי המקצוע הרפואי".

עוד הוסיף פתאל כי: "כל ישראלי שמחוסן יוצא וחוזר, לא כמו תייר שנכנס לארץ ומחוסן בדיוק כמו הישראלי אך נתקל בדרישות השונות. אין שום היגיון רפואי. בדבר הזה גם תומכים רופאים שלא מבינים את הדרישות השונות ממי שמחוסן באותה דרך".

"נראה לנו שמשרד הבריאות מתקרב לנקודה בה יצטרך להתמודד לא עם המגפה אלא עם זעם של עובדים מוזנחים לנפשם כאשר אין מערכת פוליטית וממשלתית מתפקדת". הזהיר מנכ״ל הלשכה, וסיכם בהאשמה: "מה שקורה בתחום תיירות נכנסת, כאשר אין דין ודיין, אין סדר, דומה למחדל בהר מירון בלי הרוגים בינתיים. יש קווי דמיון לדרך שבמדינה מנהלים את התיירות הנכנסת".

יוסי פתאליוסי פתאל
יוסי פתאל. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםיוסי פתאללשכת התיירות הנכנסת לישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: