אא

יועץ משפטי חדש לרשות שדות התעופה

עו"ד רון חלפון ימונה ליועמ"ש החדש של רשות שדות התעופה ויחליף את עו"ד אריה שחם. עו"ד ירון זפט שנבחר על ידי וועדה בראשות המנכ"ל יעקב גנות החליט לבסוף להישאר בתפקידו בחברת נתיבי ישראל ולוותר על תפקיד היועמ"ש ברש"ת

צילום: shutterstock|עו"ד רון חלפון. צילום יח"צ צילום: shutterstock|עו"ד רון חלפון. צילום יח"צ

עו"ד רון חלפון ימונה לתפקיד היועץ המשפטי החדש של רשות שדות התעופה. חלפון יכנס לתפקידו ביום 1.1.19 ויחליף את עו"ד אריה שחם המסיים את תפקידו לאחר 14 שנים בתפקיד היועץ המשפטי של רש"ת (משנת 2004).

עו"ד ירון זפט המשמש כיועץ המשפטי של חברת נתיבי ישראל ואשר נבחר על ידי וועדה בראשות מנכ"ל רש"ת יעקב גנות, החליט להישאר בתפקידו בחברת נתיבי ישראל ולוותר על תפקיד היועמ"ש ברשות שדות התעופה. ירון זפט מסר כי: "לאחר התלבטות הגעתי למסקנה כי טרם מיציתי את האתגרים בתפקיד היועמ"ש של חברת נתיבי ישראל, ולכן החלטתי לוותר על המינוי ולהמשיך בתפקידי בנת"י". עו"ד רון חלפון. צילום יח"צ חלפון בעל תואר בוגר מהאוניברסיטה העברית ותואר מוסמך במשפטים מאוניברסיטת בר אילן שימש סגן ליועצת המשפטית במשרד התחבורה וליווה את כריתת הסכמי התעופה הבילטראליים והאמנות המולטי-לטראליות מטעם מדינת ישראל, לרבות הסכמי השמיים הפתוחים עם האיחוד האירופי וארה"ב, ולקח חלק בקידום החקיקה הראשית וחקיקת המשנה בתחום התעופה. שחם המסיים את תפקידו ברשות שדות התעופה לאחר 14 שנים כיועץ המשפטי וחמישים שנות עבודה ברש"ת כפקח טיסה וכעורך דין. הרשות המשיכה את העסקתו של עו"ד אריה שחם מעבר לגיל הפרישה, בשל הידע המקצועי של שחם בעולם התעופה בייעוץ משפטי והתקשרויות ונושאים ייחודיים בעולם ביטוח התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: