אא

יוקרה בשחקים: מה מתחדש במחלקות העסקים של חברות התעופה?

עונת הנסיעות כבר בשיאה ויצאנו לדגום עבורכם את מחלקות העסקים של מספר חברות תעופה בולטות הטסות בקווים לישראל. מה נקבל וכמה זה יעלה לנו? כתבה ראשונה בסדרה

יוקרה בשחקים. צילום: shutterstock|||||| יוקרה בשחקים. צילום: shutterstock||||||

דלתא אייר ליינס מחלקת העסקים Delta One

בקו תל אביב - ניו יורק (JFK) פועל מטוס איירבוס 300-330A. החל מה-17 ביוני 2019 דלתא תפעיל שתי טיסות יומיות בקו. 34 מושבים במחלקת העסקים Delta One. פינוקים: מושב דמוי עצם הדג, ההופך למיטה שטוחה מלאה - 2.03 ס"מ, עם יציאה ישירה למעבר. לרשות כל נוסע נורה אישית לקריאה, שקע חשמל, נקודת USB, שמיכת פוך וכרית מתוצרת ווסטין, וכן ערכה אישית יוקרתית של TUMI. לרשות הנוסעים מערכת וידאו, Video on demand, המציעה מגוון סרטים, חדשות, מוסיקה ומשחקים, ובכל הטיסות קשר אינטרנט WIFI (בתשלום), ואפשרות לשלוח הודעות טקסט בטלפון בחינם באמצעות IMESSAGE, ווטסאפ ומסנג'ר. מזון ומשקאות: ארוחה אישית בת 5 מנות, שהורכבה והוכנה על ידי שפים - שותפים, וארוחת בוקר מלאה. במהלך כל שעות הטיסה לרשות הנוסעים מזנון פתוח של חטיפים, פירות ועוד. הנוסעים נהנים ממבחר תפריטים, ונוסעי Delta One יקבלו אימייל מדלתא שלושה ימים לפני הטיסה המבקש מהם לבחור את המנה העיקרית. לנוסעים מוגש יין משובח מזנים שונים בהשראתה של המאסטר סומלייה, אנדריאה רובינסון.

איירופלוט מחלקת העסקים ב-A330

בטיסות בין תל אביב לרוסיה (מוסקבה, סנט פטרסבורג, רוסטוב) איירופלוט מפעילה את ה-777 של בואינג ואת ה-330 של איירבוס. מחלקת העסקים של החברה זוכה למוניטין ברחבי העולם ונבחרה ע"י World Travel Awards לבעלת מחקת העסקים הטובה בעולם. פינוקים: המושב הנוח במחלקה, מושב 'דיאמונד', מצויד בשולחן מתקפל לאכילה ולעבודה, שקעי USB להטענת מחשב ומכשירים ניידים, מערכת בידור של פנסוניק, המציעה מגוון תוכניות וסרטים לבני כל הגילאים, תאורה אישית מתכווננת, ואף מערכת אינטרנט אלחוטי בחלק מהמטוסים, תמורת תשלום. לרשות הנוסעים מגוון עיתונים ומגזינים בינלאומיים בשפות שונות, כולל מגזין אישי של החברה לכל נוסע. נוסעי העסקים זוכים להעדפה בכל השלבים שלפני הטיסה, כולל כניסה לטרקלינים ואפשרות לשתי מזוודות עד 32 ק"ג. מזון ומשקאות: מיטב התפריטים מוצעים לנוסעים בהמלצת שפים נודעים ומומחי קולינריה בינלאומיים, כשכל הארוחות מוגשות בכלי חרסינה. מבחר עצום ומגוון של יינות ומשקאות אלכוהוליים מוצע לנוסעים, כשכל שישה חודשים מעדכנת החברה את רשימת היינות. ואם תתקשו לבחור את המשקה המתאים לכם, הדיילים המיומנים יסייעו לכם להחליט.

יונייטד איירליינס מחלקת העסקים United Polaris

יונייטד איירליינס מפעילה 2 טיסות יומיות בקו ת"א – ניוארק, וטיסה יומית בקו ת"א – סן פרנסיסקו. ב-24 במאי תוסיף החברה 3 טיסות שבועיות בין ת"א לוושינגטון דאלס. בטיסות לניוארק: בטיסה יומית אחת מופעל הבואינג 787-10 החדש, ובטיסה היומית השנייה הבואינג 777-300. בשני המטוסים מחלקת העסקים United Polaris. מטוס ה-787-10 של יונייטד כולל 44 מושבים במחלקת United Polaris. פינוקים: לכל אחד ממושבי המחלקה גישה ישירה למעבר, הטיית המושב למיטה שטוחה באורך של כ-2 מטרים. המרחב האישי של כל נוסע מעוצב כסוויטה אישית וכולל שלט ״נא לא להפריע״, תאורת אווירה, מגוון תאי אחסון, משטחים נפרדים לארוחה או עבודה ומערכת בידור הכוללת צג 16 אינץ׳ ברזולוציה גבוהה. בשיתוף חנות היוקרה Saks Fifth Avenue , הנוסעים נהנים מקולקציית מצעים מעוצבת וגם מפיז'מות ייחודיות. הנוסעים זוכים גם לקיט שירות אישי, הכולל מוצרי היגיינה וטיפוח יוקרתיים. מזון ומשקאות: הנוסעים נהנים מתפריטים משתנים ומגוונים, שפותחו בשיתוף פעולה עם שפים מובילים (אביב משה, מאיר אדוני, מיקי שמו), וגם חווית יין משודרגת בהמלצת סומלייה מומחה, וכמו כן, מגוון חטיפים חמים וקינוחים לרשות הנוסעים משך כל הטיסה.

אל על מחלקת עסקים בדרימליינר 787-9

גולת הכותרת של מחלקות העסקים באל על, הפועלות בכל מטוסי החברה, היא מחלקת העסקים בדרימליינר החדש 787-9 המכילה 32 מושבים בתצורה של 1-2-1. מטוסי הדרימליינר החדישים של אל על טסים למגוון יעדים באמריקה הצפונית, אירופה והמזרח. פינוקים: נוסעי המחלקה זכאים לשלוח 2 מזוודות עד 32 ק"ג, לעלות לטיסה עם שני תיקי יד, אחרי שהם עוברים צ'ק-אין מועדף ומבלים בטרקלין המלך דוד. רוחב המושב 21 אינץ' עם הטייה מלאה למיטה שטוחה. הנוסעים נהנים מערכת נוחות יוקרתית, שמיכת פוך וכרית ייחודית. לרשותם מסך מגע בגודל 16 אינץ' עם מערכת בידור מתקדמת של פנסוניק, VOD לבחירה כולל מגוון תכנים המותאמים לכל הטעמים ולכל הגילאים. לכל נוסע שולחן עבודה, תאורה אישית, שקעי USB, וניתן אף להתחבר לאינטרנט באמצעות WiFi לרכישה ב-3 חבילות שונות. מזון ומשקאות: התפריט במחלקת העסקים מציע מגוון ארוחות מחומרי גלם איכותיים המותאמים לטעם הישראלי והבינלאומי, הכוללות מנות עיקריות לבחירה, בהגשה אישית, בזמן המועדף על הנוסע. בנוסף, ניתן לבחור בהגשה משולבת של כל המנות יחד או להזמין ארוחה קלה. הנוסעים נהנים מיינות ממיטב היקבים בישראל וממגוון משקאות אלכוהוליים.

אייר קנדה מחלקת עסקים Signature Class

מחלת העסקים של אייר קנדה, Signature Class, קיימת בכל הקווים הבינלאומיים של החברה במטוסי בואינג: 767, 777, 787, וגם במטוס איירבוס A330 . פינוקים: צ'ק אין ייעודי לנוסעי המחלקה, קדימות בעלייה לטיסה, שירותי קונסיירז' לרשות הנוסעים. בשדה התעופה פירסון שבטורונטו נהג פרטי למעברים במידה וטסים בטיסות פנימיות. נוסעי המחלקה נהנים מכניסה לטרקלין העסקים, AIR CANADA SIGNATURE CLASS LOUNGE, טרקלין יוקרתי מפנק עם מסעדת A LA CARTE. בטיסה נהנים הנוסעים, כמובן, ממושב נוח ומרווח ההופך למיטה, המציע תמיכה לגב ולמותניים ומשענת ראש עם עיסוי ייחודי, צג בידור משוכלל עם מיטב התוכניות, שמיכה איכותית וכרית מתכווננת, ערכת טיפוח מהודרת, מגוון תאי אחסון, שולחן אוכל ועבודה, תאורה אישית ושקע USB להטענה. מזון ומשקאות: נוסעי המחלקה נהנים מתפריט עשיר ומגוון במהלך כל שעות הטיסה, פרי יצירתו של השף הנודע David Hawksworth, ומבחר עשיר של יינות, אשר נבחרו והותאמו לתפריט ע"י הייננית בעלת המוניטין, Veronique Rivest. זמני הגשת הארוחות נבחרים על ידי הנוסע במועדים הנוחים לו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאיירופלוטיונייטד איירליינסדלתא איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: