אא

יו"ר אלו"ט ערך סיור לגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על באלו"טף בנתניה

הצוות של אלו"ט בראשותו של היו"ר עמוס שפירא, שהיה בעבר מנכ"ל אל על הציג לצוות של אל על והמנכ"ל אוסישקין, את הפעילות של 11 מעונות היום השיקומיים של העמותה – האלו"טפים ומאות הגנים שנותנים מענה ללמעלה מ-1000 פעוטות וילדים. שפירא: "אני רוצה להגיד תודה לאל על ולגונן על התמיכה והעזרה לעמותה"

גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'

עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט וענת גורן מנכ"לית אלו"ט ערכו סיור לגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על וצוות מחטיבת משאבי אנוש בחברה בראשות יהודית גריסרו, סמנכ"ל משאבי אנוש באל על במעון אלו"טף בנתניה.

חברת אל על ועמותת אלו"ט, שותפות זה שנים ארוכות במיזם במסגרתו נאספים כספים בכל מטוסי אל על ("כסף קטן-גדול") ומועברות כתרומה לאלו"ט. שותפות ייחודית זו מדגישה את האחריות של אל על לתרום למען הקהילה.

במהלך הסיור הצוות של אלו"ט נתן סקירה לצוות של אל על לגבי הפעילות של 11 מעונות היום השיקומיים של העמותה – האלו"טפים ומאות הגנים שנותנים  מענה ללמעלה מ-1000 פעוטות וילדים המאובחנים על הרצף האוטיסטי.

לאחר מכן הצוות של אל על סייר במעון התרשם משיטות הטיפול החדשניות והעבודה עם הפעוטות ומהמבנה שנותן מענה לצרכיהם של הילדים ובני משפחותיהם. לקראת סיום הסיור והמפגש המרגש עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט וענת גורן מנכ"לית  אלו"ט העניקו לגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על תמונה מיוחדת פרי יצירתם של ילדי אלו"ט.

עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט אמר במפגש: "לפני הכל אני רוצה להגיד תודה לאל על ולגונן על התמיכה והעזרה לעמותה. ועל אף שאתם מכירים את עברי באל על, התודה שלי נקייה כי הפרויקט של איסוף הכסף במטוסים התחיל עוד לפני תקופתי שם. אני תמיד חשבתי שאחריות תאגידית לאורך זמן מועילה גם לביזנס. העקביות הזאת מועילה לשני הצדדיים כי היא מייצרת ערך לאל על ולאלו"ט והכסף שנאסף במטוסים הוא קריטי לפעילות של העמותה. לצערי במדינה אין תמונת מאקרו לגבי התחום ובכל תחילת שנת לימודים המערכת מופתעת מכמות התלמידים על הרצף האוטיסטי. כיום יש 2000 עובדים באלו"ט והגידול בפעילות העמותה הוא דרמטי בשנים האחרונות. אני יודע שלנהל את המדינה זה דבר מורכב, אפילו יותר מניהול אלו"ט ואל על גם יחד, אבל המדינה צריכה לחשוב בצורה קצת יותר אסטרטגית לגבי הטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי."

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על אמר במפגש: "אני חייב לומר שאתם עושים כאן עבודה מדהימה ומבורכת. הסיור כאן העניק לי ולכל צוות אל על השראה גדולה וגרם לנו להבין עד כמה הפעילות המשותפת של אל על יחד עם עמותת אלו"ט ועלה חשובה לפעילות של העמותות. אנו באל על נמשיך לחזק את הקשר עם אלו"ט דרך הפרויקט המשותף לנו וננסה למצוא דרכים נוספות להרחיב את הסיוע והתמיכה שלנו בעמותה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות ללקוחות אל על לנוסעים שלנו שתורמים לעמותות אלו"ט ועלה במסגרת המיזם לאורך השנים בלעדיהם כל זה לא היה מתאפשר."

"כסף קטן-גדול" הינו פרויקט חובק עולם, אשר מתקיים כ-13 שנים למען דיירי העמותות אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים ולבוגרים עם אוטיזם ו-עלה – בית לאנשים עם מוגבלויות מורכבות.

במסגרת הפרויקט, המופעל על ידי אל על ובנק הפועלים, הנוסעים בטיסות אל על תורמים את הכסף הקטן שנותר להם, לתוך מעטפות מיוחדות הנמצאות בכיס המושב. בהמשך, בוגרים על הרצף האוטיסטי החברים במרכז התעסוקה של אלו"ט שוקדים על מיון וספירה, כאשר מאות אלפי המטבעות עושות את דרכן לחשבון מיוחד בבנק הפועלים.

התרומה נועדה  להעניק לדיירי אלו"ט ועלה , סדנאות העשרה ותרבות פנאי אשר מאפשרים להם תחושת הנאה וסיפוק, בנוסף מעניקים מענה אופטימאלי לצרכיהם המיוחדים הכוללים קשת רחבה של בעיות רפואיות. בנוסף, אנשי אל על נוהגים להתנדב למען דיירי העמותות ועורכים יחד איתם, פעילויות משותפות בחגים ואירועים שונים לאורך כל השנה – פעילויות המעניקות לדיירים שמחה רבה ולמתנדבים תחושת סיפוק.

בתמונה (מימין לשמאל):

ענת גורן מנכ"לית אלו"ט, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ועמוס שפירא, יו"ר אלו"ט.

צילום: קובי יוסף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאל עלגונן אוסישקיןהזירה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: