אא

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות נגד רה"מ: "מנותק, אני מתבייש עבורו"

קובי קרני, מותח ביקורת נוקבת על רה"מ נפתלי בנט שבני משפחתו טסו לחופשה בחו"ל זאת בזמן שהוא קורא לישראלים שלא לטוס לחו"ל בגלל וריאנט האומיקרון. "כשהוא קורא לציבור שלא לטוס ומשפחתו טסה, זה עושה את הדבר הזה לעוד יותר חמור ומגוחך״

נפתלי בנט, ראש ממשלת ישראל. צילום: shutterstock נפתלי בנט, ראש ממשלת ישראל. צילום: shutterstock
זעם וביקורת גוברת על ראש הממשלה, נפתלי בנט, שבני משפחתו טסו לחופשה פרטית בחו"ל בזמן שהוא עצמו קורא לציבור הישראלי שלא לטוס בגלל הווריאנט החדש, האומיקרון. פורסם כי משפחת בנט (רעייתו וילדיו תכננו לטוס (ד') לחופשה, במאוריציוס אך זה לא יצא לפועל לאחר שמדינת האי הפכה לאדומה. משיקולי אבטחה לא ידוע היעד החדש אליו טס. בעקבות כך, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, מותח ביקורת נוקבת על רה"מ בנט. "בנט מנותק, אני מתבייש בשבילו", אמר קרני לפספורטניוז. עוד לדבריו, "כשהוא קורא לציבור שלא לטוס ומשפחתו טסה, זה עושה את הדבר הזה לעוד יותר חמור ומגוחך״.
יו"ר התאחדות סוכני הנסיעותיו"ר התאחדות סוכני הנסיעות
"מגוחך". קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי עוד אומר קרני, "לא יכול להיות שגם ראש הממשלה יקרא לא לטוס ולא תהיה לו אחריות כלכלית. זו פעם שנייה שהוא עושה זאת ולא דואג שמי שנפגע יפוצה כלכלית. מדובר בפרנסה של אלפי משפחות. הוא גורם לנזק ויש עליו אחריות. גם העובדה שסגרו את ישראל לתיירות נכנסת גם פגעה מאוד באנשי הענף. אי אפשר פעם אחר פעם לעשות נזק ולא לדעת לפצות״. השבוע שיגר קרני מכתב לרה"מ בנט ובו בקשה לקיים פגישה דחופה בנושא מתווה סיוע לענף התיירות. "ההחלטה לחייב ישראלים מחוסנים בבידוד בשובם מחו"ל דרקונית ומשמעותה דה פקטו הטלת סגר על נתב"ג, נזקים כלכליים אדירים למארגני התיירות היוצאת ומשרדי הנסיעות, הנחתת מכת מוות על התיירות הנכנסת לישראל וגרימת עוגמת נפש לעשרות אלפי אזרחים ישראלים ותיירים", כתב קרני במכתבו זה אותו שלח גם לשר האוצר, אביגדור ליברמן ולשר התיירות, יואל רזבוזוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםקובי קרנינפתלי בנט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: