אא

יו"ר ועדת החוקה לסגן שר הבריאות: "אולי רק ללכת בכוחנות אתכם זה יעבוד"

חילופי הדברים הקשים בין השניים היום (ג') בוועדת החוקה, החלו לאחר שסגן שר הבריאות עדכן את הוועדה כי שר הבריאות מתנגד להצעות הוועדה לכלול בחוק קריטריונים שיאפשרו להוסיף ערים נוספות כ"איי תיירות"

סגן שר הבריאות, יואב קיש. צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן סגן שר הבריאות, יואב קיש. צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן
בדיון שהתקיים היום (שלישי) בוועדת החוקה של הכנסת בדבר הצעת החוק ל"איים תיירותיים", תקף יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), את "כוחנות" הממשלה המתעלמת לדבריו מדרישות הוועדה לשינוי החוק כך שיתאפשר שיקול דעת לממשלה להכריז על אזורים נוספים בארץ כאיים תיירותיים. "שכחתם מה זאת כנסת", הטיח ח"כ אשר בסגן שר הבריאות, יואב קיש (ליכוד) בדיון. עוד אמר ח"כ אשר, "ההצעה שלנו מתווה דרך לממשלה, היא לא מחייבת כחבילה אחת, אתם לא קוראים את החומר והולכים בכוחנות שאם לא נקבל את דבריכם תשרפו את המועדון. אנחנו לא עושים מחטף, נתקדם עם ההקראה של החוק, תהיה הצעה של הוועדה תקבלו את זה ותשבו על המדוכה. אתם הולכים בשיטה לא חכמה, שמתאימה אולי לאזורים באירופה הלא מערבית. אם היינו דורשים להוסיף את טבריה הייתי מבין שאתם אומרים שהכוונה שלנו לפוצץ, אבל אנחנו נותנים שיקול דעת לממשלה, שכחתם מה זו כנסת, הגזמתם. אולי רק ללכת בכוחנות אתכם זה יעבוד. אנחנו באים עם דברים מאוזנים ולא אופוזיציוניים וצורת הניהול הזו של כזה ראה וקדש בדבר הזה היא הדבר האחרון שצריך לקרות". סגן השר, קיש השיב, "כמות הלחצים והדרישה להגדלת האירוע הזה גורמת לסיטואציה שאפילו להתחיל עם אילת וים המלח הוא דבר שעלול להיכשל. אנחנו באירוע של לחצים מטורפים בגלל הפתיחה, רואים תחלואה עולה ויש סימן שאלה לאן הולכים מכאן והלאה. הובלנו את המהלך ראשונים עם ראש העיר אילת ואם בסוף בגלל הלחצים האירוע עם אילת ייפגע, בעיניי זו טעות. אילת וים המלח זה פיילוט ואם הוא יצליח יכול להיות שיבוא שלב נוסף". חילופי הדברים בין השניים חלו לאחר שסגן שר הבריאות עדכן את הוועדה כי שר הבריאות, יולי אדלשטיין, מתנגד להצעות הוועדה לכלול בחוק קריטריונים שיאפשרו להוסיף ערים נוספות כ"איי תיירות" וכן, לדרישות הוועדה לאפשר בחוק פתיחת אטרקציות ומסעדות ולא רק מלונות וכן הקלות ל"תעודת מחלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםשר הבריאותכנסת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: