אא

יו"ר ועדת הכלכלה לשר האוצר: "תגיע לדיון מיוחד בנושא אל על"

ח"כ יעקב מרגי פנה לישראל כ"ץ בבקשה לקיים דיון מיוחד בעניין ההנפקה שאל על צפויה לבצע: "אבקש לקיים דיון בהשתתפותך ולדווח על התקדמות ההנפקה והסיוע הכלכלי לאל על בפרט ולמשבר חברות התעופה בכלל"

ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת. צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת. צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת פנה לישראל כ"ץ, שר האוצר בבקשה שיגיע לדיון מיוחד שיתקיים בוועדה בנושא אל על.

ח"כ מרגי בפנייתו לשר כ"ץ ציין כי "בדיון שהתקיים בוועדה ב-12 לאוגוסט, שאול מרידור, ראש אגף התקציבים באוצר, הציג מתווה עליו הוסכם יחד עם חברת אל על. המתווה שלח את חברת התעופה אל על להנפקה ציבורית עד סוף חודש אוגוסט על מנת לגייס 150 מיליון דולר בהנפקה. על סכום זה תהיה ערבות מדינה להלוואה בהשלמת הנפקת מניות לציבור".

ח"כ מרגי מביע דאגה בדבריו באשר להנפקה ומוסיף בפנייתו לשר האוצר, "ההנפקה הייתה צפויה להתבצע עד סוף אוגוסט או לכל המאוחר תחילת ספטמבר".

ח"כ מרגי אומנם שומר על נימוס בפנייתו לשר כ"ץ, אך למעשה דורש ממנו להגיע לדיון בוועדה. "אבקש לתאם מועד לקיים דיון בוועדת הכלכלה בהשתתפותך ולדווח על התקדמות ההנפקה והסיוע הכלכלי לחברת התעופה אל על בפרט ולמשבר חברות התעופה בכלל".

נדרש להגיע. ישראל כץ, שר האוצר. צילום: רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםשר האוצרועדת הכלכלה של הכנסת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: