אא

יו"ר ועדת הכלכלה: "קורא לכל מחזיקי כרטיסי טיסה של אל על להתארגן לתביעת ענק"

ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת הכלכלה הטיל הבוקר (ב') פצצה: "אל על מחזיקה בסכומי עתק של רוכשי כרטיסים. אני קורא לכל רוכשי הכרטיסים להתארגן לתביעת ענק כנגד אל על להשבת כספם כדי שהאוצר יזוז קצת ממקומו ויסייע"

מנכ"ל אל על, אביגל שורק (משמאל) ושלומי עם שלום, ראש המטה (מימין) בדיון של ועדת הכלכלה של הכנסת. צילום מסך מנכ"ל אל על, אביגל שורק (משמאל) ושלומי עם שלום, ראש המטה (מימין) בדיון של ועדת הכלכלה של הכנסת. צילום מסך
בדיון שקיימה הבוקר (ב') ועדת הכלכלה של הכנסת על חיזוק ועידוד התעופה הישראלית ומיצוב מעמדה האסטרטגי נוכח משברי התקופה, הטיל יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב מרגי, פצצה: "אל על מחזיקה בסכומי עתק של רוכשי כרטיסים. אני קורא לכל רוכשי הכרטיסים להתארגן לתביעת ענק כנגד אל על להשבת כספם כדי שהאוצר יזוז קצת ממקומו". מרגי אמר את הדברים רגע אחרי שמנכ"ל אל על הנכנס, אביגל שורק, השיב בעניין זה, "נחזיר כסף לרוכשי הכרטיסים" אך לא נקב במועד. "אז בהווה אתם לא מחזירים", זעם מרגי את שורק והוסיף כי ידוע שכספי הכרטיסים הם מכונת ההנשמה של אל על ואולי רק אחרי שהרוכשים יתבעו את כספם, משרד האוצר יואיל לסייע. עוד אמר מרגי בהקשר של אל על, "התנהלות האוצר והבנקים, העמדת אשראי לחברת אל על היא התנהלות שערורייתית. האוצר מביא לפשיטת רגל של אל על". מרגי קרא לשר האוצר ולנגיד בנק ישראל להתערב ולהביא לסיום עניין ההלוואה לאל על בתוך חודש ימים. "הוועדה קוראת לשר האוצר, לנגיד ולמפקח על הבנקים להיכנס לעובי הקורה ולסיים את סוגיית ההלוואה לאל על בתוך חודש וקוראת לממשלה לאשר מענקי עידוד השקעות הון לחברות התעופה". עוד אמר, "הוועדה רואה בתעופה נכס אסטרטגי שצריך להגדיר יעד אסטרטגי ולהכניס יד לכיס. הוועדה קוראת לממשלה למנוע פגיעה בנכס אסטרטגי". עוד אמר, "הוועדה קוראת לחשב הכללי באוצר לערוך מכרז של כרטיסי טיסה של חברות ישראליות".        

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: