אא

יו"ר ישראייר: "מי שקונה את החברה משלם בפועל חצי מחיר"

גיורא ענבר, יו"ר אי.די.בי תיירות המכהן גם כיו"ר ישראייר, לפספורטניוז: "צריך לראות שמי שקונה את החברה מתכוון לקחת אותה קדימה עם השקעה לשיפור צי המטוסים וכניסה מתוחכמת לעולם המכירות והשיווק הדיגיטלי". איזו עקיצה הוא שולח לעבר ארקיע ואל על?

יו"ר ישראייר, גיורא ענבר. צילום באדיבות ענבר יו"ר ישראייר, גיורא ענבר. צילום באדיבות ענבר

יו"ר אי.די.בי תיירות, גיורא ענבר, הפך באחרונה גם ליו"ר חברת ישראייר במקומו של אורי סירקיס, מנכ"ל החברה.

ענבר, המלווה מקרוב את הליך מכירת ישראייר, מסביר בשיחה עם פספורטניוז כי "המנדט שניתן לנו על ידי הנושים ובאמצעות המפרק הוא באמת למצוא את שביל הזהב". עוד אומר ענבר, "בהיבט של הרוכש, מצד אחד יש את הכסף שצריך להגיע לנושים, אג"ח סדרה ט' בין 100-120 מיליון שקל  ומצד שני, רוכש שבאמת יכול להיות הרוכש הנכון לחברה כמו ישראייר".

הדרישות מבחינת ענבר מהגורם שירכוש את ישראייר הן: יציבות מבחינה פיננסית, חזון וכוונות להתקדם עם התכנית האסטרטגית של החברה. "עולם ומלואו. ישראייר ממציאה את עצמה מחדש. זה קשור בהשקעות לשיפור של צי המטוסים של ישראייר וכניסה מאוד מתוחכמת לכל עולם המכירות והשיווק הדיגיטלי. ישראייר הפכה לחברה תיירות, לכן יש גם משקל למי שיודע להכניס את החברה לעולם בתי מלון וכיו"ב".

עוד לדברי ענבר, "לישראייר יש הנהלה ומנכ"ל הטוב ביותר שיש. סירקיס מצליח לגרום לחברה לשרוד את המשבר הכי קשה שהיה מאז ומעולם בניגוד לכל המתחרות". באותה נשימה, ענבר שולח עקיצה לעבר ארקיע ואל על, "טייסי ישראייר מהווים יחד עם ההנהלה משהו אחיד. זה  שונה מארקיע ואל על. טייסי ישראייר מתחת לאלונקה. לולא הלכידות הזו, לא היינו מצליחים לשרוד".

עוד אומר ענבר, "מלבד תשלום של 120 מיליון שקל, צריך לראות שהבעלים החדש אכן מתכוון לקחת את החברה קדימה בדרך של הנפקה וצעדים מאתגרים. מי שקונה את ישראייר משלם בפועל חצי מחיר. הוא נהנה מהזדמנות בתקופת קורונה. אם יהיה לו אורך רוח שנתיים קדימה, הרוכש יקבל שווי עבור החברה, לפחות כפול על ההשקעה".

הצעות לרכישת החברה יוגשו עד השעה 12:00הצעות לרכישת החברה יוגשו עד השעה 12:00
על מסלול מכירה. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: