אא

יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת: "האוצר אמר לנו לסגור עסקים כי לא תהיה תיירות בקרוב"

בני גנץ, שר הביטחון ורה"מ החליפי, נועד הבוקר עם נציגי סקטורים שונים במשק בהם נציגי התאחדות סוכני הנסיעות ולשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. יוסי פתאל: "מצור וסגר לא יכולים להיות בסיס לתכנית עבודה"

בני גנץ וטלי לאופר בדיון עם נציגי הסקטורים השונים. צילום: יחצ בני גנץ וטלי לאופר בדיון עם נציגי הסקטורים השונים. צילום: יחצ
שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, זימן הבוקר (ג') לפגישה דחופה בבסיס הקריה בתל אביב את נציגי הסקטורים השונים במשק, בהם גם נציגת  התאחדות משרדי הנסיעות, המנכ"לית טלי לאופר ודני אמיר, יו"ר לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. בפגישה בה נכחו גם שר התיירות, אסף זמיר, שר הכלכלה, איציק שמולי ושר התרבות והספורט, חילי טרופר - דנו המשתתפים בהשלכות הכלכליות של מגיפת הקורונה. דני אמיר, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל אמר בדיון, "אנחנו עסקים שחיים בזכות ולא בחסד. אבי בן ה-97 שהקים את העסק עדיין פעיל בו, עד היום. משרד האוצר אמר לנו בפגישה תסגרו את העסקים כי לא תהיה תיירות בקרוב. לא יתכן שביום פקודה ומשבר, מדינת ישראל תברח מאחריות וכדי להציל את עצמה היא מקריבה את העסקים שלנו שחיוניותם להצלת המשק והנעת הכלכלה בעתיד הקרוב אינה מוטלת בספק".
בני גנץבני גנץ
מימין: דני אמיר, בני גנץ ואסף זמיר הבוקר בדיון על השלכות הקורונה על המשק. צילום: יחצ יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל שהשתתף אף הוא במפגש אמר, "מצור וסגר לא יכולים להיות בסיס לתכנית עבודה. המגפה הכלכלית מסכנת חיי אדם וכיום היא מסוכנת לא פחות מהקורונה. ‎צריך לאסור את השימוש במילה סגר להתחיל ולנהל את הסיכונים אם ההנחה שהקורונה עדיין כאן לחודשים רבים. צריך להחליט איך חיים איתה ולא מתים בניסיון להימנע ממנה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותמשבר הקורונהבני גנץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: