אא

טורקיש איירליינס הצטרפה ליוזמה לעלות את הייצוג הנשי בהנהלתה

טורקיש איירליינס חתמה על קמפיין 25by2025 של IATA במסגרתו חברת התעופה הלאומית של טורקיה תשאף לשנות לפחות עד 25% את הייצוג הנשי בהנהלתה ובתחומים בהם נשים מיוצגות בחסר

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
חברת התעופה הלאומית של טורקיה, טורקיש איירליינס, הצביעה על מחויבותה לגיוון והכלה. חתמה על קמפיין 25by2025 שאורגן על ידי איגוד התחבורה האווירית הבינלאומית (IATA) במהלך האסיפה הכללית השנתית ה-78 של IATA, שהתקיימה בדוחא, בירת קטאר ב-21 ביוני השנה. בהתחייבות זו, טורקיש שואפת לשנות את הייצוג הנשי בהנהלתה ובתחומים שבהם נשים מיוצגות בחסר ב-25%, או עד 25% לפחות עד 2025. בכך טורקיש מצטרפת ליותר מ-100 חברות הקשורות לתעופה במחויבותן להגדיל את ייצוג הנשים בתפקידים בכירים ובתחומים בהם נשים בדרך כלל מיוצגות בתת-ייצוג.
טורקיש איירליינסטורקיש איירליינס
שואפת ליותר ייצוג נשי. טורקיש איירליינס. צילום: יח"צ לאחר טקס החתימה, אמר יו"ר הדירקטוריון של טורקיש איירליינס והוועד הפועל, פרופ' ד"ר אחמט בולט: "טורקיש איירליינס תמשיך לעבוד עם בעלי עניין בתעשייה כדי להבטיח ייצוג גדול יותר לנשים בתעשייה שלנו, ולסגור את הפער בין המינים. היום לא רק בטורקיה, אלא ב-95 ערים ברחבי העולם, החל מטוקיו ועד ניו יורק, מזנזיבר ועד שטוקהולם, המנהלות שלנו פועלות לרומם את המותג שלנו ואנחנו מגיעים רחוק יותר עם תמיכתן מדי שנה. על ידי מימוש המחויבות שלנו ליוזמת 25by2025, נגביר את הפעילות והתרומות של הקולגות שלנו הן בשמיים והן בשטח". מנכ"ל IATA, ווילי וולש, הוסיף ואמר: "אני מברך על המחויבות של טורקיש איירליינס ליוזמת 25by2025. ראיית גיוון והכלה ככוח הוא המפתח לטיפול באיזון מגדרי בתעשייה. 25by2025 עוזר לגשר על הפער הזה והיום אנו רואים מחויבות חזקה מכל הענף לגרום לזה לקרות. טורקיש איירליינס מהווה דוגמה חיובית שאחרים יוכלו לעקוב אחריה, שהיא המפתח כיום כאשר אנו מתמקדים במשיכה ושימור של כישרונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטורקיש איירליינסIATA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: