אא

ירושלים של אור: המיזם התיירותי החדש של ירושלים

עיריית ירושלים השיקה מיזם מיוחד: עשרה ימים של אור ומיצגי וידיאו מרהיבים, במסלול שעובר בין 22 מבנים בולטים ברחבי העיר ומאפשר למבקרים להתרשם מהם מתוך המכונית

ירושלים של אור. צילום: עיריית ירושלים ירושלים של אור. צילום: עיריית ירושלים
אחרי הסגר הממושך, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד התיירות, יזמו פרויקט מיוחד, שיאפשר לטייל ברחובות של עיר הקודש, לגלות בה צדדים חבויים ולהכיר אותה מנקודת מבט חדשה. במיזם משתתפים אמני תאורה וּוידאו, מסעדות, מלונות ובתי עסק מקומיים. על הפרויקט מנצח אומן התאורה גיל טייכמן, ומנהלים אמנותית מירב איתן וגסטון צהר, בהפקת יאן הפקות. המסלול עובר ברחבי העיר, מגשר המיתרים, דרך בית המשפט העליון, הכנסת, מוזיאון ישראל, מגדל דוד, טיילת ארמון הנציב, ימק"א, מלון המלך דוד, תיאטרון החאן והתחנה הראשונה - מסלול של 17 ק"מ שיהפוך למיצג ענק של אור ויופי, כולל הקרנות על מבנים, תאורה ססגונית, תערוכות אינטראקטיביות, מופעי לייזר וקונצרט מכוניות ענק. אתר 'ירושלים בעקבות האור' ילווה את המבקרים לאורך כל המסלול עם מדריך דיגיטלי עשיר בהסברים, אפשרות ליצירת מסלול מותאם אישית, הנחיות להשתתפות בפעילויות האינטראקטיביות, ואפילו הזמנת ארוחה ממיטב המסעדות הירושלמיות, שתוכלו לאסוף בדרך במארזים מיוחדים.

הנה כמה נקודות שאסור להחמיץ:

גשר המיתרים יהפוך כלי למשלוח ברכות "מירושלים באהבה". כל מבקר יוכל לבחור את סרטון הווידיאו המועדף עליו באתר הפרויקט, ולהקדיש אותו למשפחה או לחבר קרוב, שיקבל אליו לנייד את הסרטון הנבחר על רקע הגשר, שהופך למסך אורות ענק. מוזיאון ישראל מעניק למבקרים אמנות בתנועה, וחושף כמה מהמוצגים השמורים במעמקי הארכיון. חניית המוזיאון תהפוך לחלל תערוכה פתוח, שיאפשר למכוניות לנוע בשיירה איטית. יצירות האומנות וההיסטוריה עובדו למיצגים אורקוליים קצרים, שיעניקו חוויה חושית חדשה של אמנות, צבע ואור. בטיילת ארמון הנציב ייהנו המבקרים ממופע החוצות הגדול בארץ, עם מופע לייזרים גדול ומרשים משישה מוקדים שונים ברחבי העיר, המכוונים כולם אל עבר הטיילת. חגיגה של צבעים ואורות בליווי פס קול עשיר, שתצבע את העיר והשמיים. בחניית מתחם התחנה יזכו המבקרים לחזור קצת לשגרה, עם מסיבת מכוניות המונית, שתתקיים בבטחה ותאפשר לחוגגים להרגיש שוב ביחד ולהתמלא באנרגיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםירושליםמשרד התיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: