אא

ישי בוך יהיה המנהל המסחרי של חברת אייר פורטוגל

בוך, סמנכ"ל תיירות יוצאת של חברת אשת טורס ב-4 השנים האחרונות ומי שהיה בעבר ראש אגף יחסים בינלאומיים באל על וסמנכ"ל המסחר בישראייר מצטרף לחברת אופן סקיי נציגת חברת התעופה הפורטוגלית, שתפעיל טיסות ישירות מנתב"ג לליסבון החל מ-31 במרץ 2019

|ישי בוך. צילום: יח״צ |ישי בוך. צילום: יח״צ

פרסום ראשון: ישי בוך יהיה המנהל המסחרי החדש של חברת TAP- אייר פורטוגל.

איש התיירות הוותיק, שכבר הספיק לכהן במספר רב של תפקידים בכירים בענף התעופה, הנסיעות והתיירות, משמש כיום בתפקיד סמנכ"ל תיירות החוץ של חברת אשת טורס. בעבר היה גם בתפקיד ראש אגף יחסים בינלאומיים באל על, סמנכ"ל מסחר בישראייר, משנה למנכ"ל דיזנהאוז רמה"ש וכאמור בתפקידו האחרון סמנכ"ל תיירות יוצאת בחברת אשת טורס.

חברת TAP, שעל התחלת טיסותיה לישראל נכתב לראשונה בפספורטניוז, מיוצגת בישראל ע"י חברת אופן סקיי, ובוך צפוי להצטרף לחברה של אפרים פורטיס בחודש ינואר 2019, ולהוביל את ההכנות לקראת התחלת הטיסות הישירות והיומיות של החברה הפורטוגלית ב-31 במרץ 2019.

אפרים פורטיס, יו"ר אופן סקיי אישר את הידיעה על מינויו של בוך ואמר לפספורטניוז אחר הצהריים: "אני בטוח שבוך הוא האיש המתאים להוביל את התחלת פעילותה של אייר פורטוגל בישראל, ומברך אותו על הצטרפותו למשפחת אופן סקיי, ישי יזכה לרוח גבית מכל המערכת וממני לקראת המשימה החשובה בחודש מרץ הקרוב. אין לי ספק שהוא יתרום מנסיונו הרב בעולם התעופה להצלחת החברה".

חברת אייר פורטוגל נמצאת בתנופת פיתוח ולאחרונה הודיעה במקביל להתחלת הטיסות לת"א כי תפעיל קוים חדשים בין ליסבון לדאבלין ולבאזל וכמו כן, החברה שמה דגש בשמה האחרונה על צפון אמריקה וכך החל מחודש יוני 2019 תפעיל 5 טיסות שבועיות מליסבון לשיקגו, אשר ינחתו בשדה התעופה או'הייר, ו-5 טיסות שבועיות מליסבון לוושינגטון אשר ינחתו בשדה התעופה בדאלאס. השבוע, הודיעה חברת אייר פורטוגל,  גם על הפעלת 5 טיסות שבועיות מליסבון לסן פרנסיסקו בעונת הקיץ הקרובה.   צילום: shutterstock  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאפרים פורטיסאייר פורטוגלטאפ אייר פורטוגלישי בוך

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: