אא

ישראייר וטרם שירותי רפואה ישיקו: בדיקות קורונה בטיסות חזרה ארצה במטוסי ישראייר

החברות יציעו שירות VIP במסגרתו יקוצר זמן הבידוד וזמן ההמתנה לבדיקה בשדה ותתקבל תשובה תוך 8-14 שעות מהנחיתה. השירות כרוך באישור של משרדי הבריאות והתחבורה ויהיה בעלות של 120 שקלים בהזמנה מראש באתר ישראייר

בדיקת קורונה. צילום: 123 בדיקת קורונה. צילום: 123
ישראייר וטרם שירותי רפואה דחופה מקצרות את זמן הבידוד ומציעות שירות VIP חדש של בדיקות קורונה בטיסות חזרה ארצה במטוסי ישראייר. במסגרת השירות, יתבצעו הבדיקות במטוסי החברה באמצעות אנשי צוות מוסמכים לפי הנחיות משרד הבריאות. הדגימות שיילקחו מהנוסעים במטוס יועברו עם הנחיתה במהירות למעבדה ובכך ניתן יהיה לשפר את השירות לנוסע, לחסוך את זמן ההמתנה לביצוע הבדיקה בנתב"ג ולקצר את משך הזמן עד קבלת תשובה לבדיקה.

הדגימות יועברו למעבדה הפועלת בפיקוח משרד הבריאות ותוצאה תתקבל כ-8-14 שעות מהנחיתה. עלות הבדיקה תהיה 120 שקלים למזמינים מראש באתר ישראייר. השירות יבוצע בתיאום עם הנהלת נתב"ג, ויוצע במהלך השבועות הקרובים, עם קבלת האישורים של משרדי הבריאות והתחבורה. כזכור, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החל משבוע שעבר כל נוסע אשר נכנס לישראל מחויב לבצע בדיקת PCR בנחיתה ולהיכנס לבידוד של 24 שעות או עד קבלת תוצאות הבדיקה.
מטוס ישראיירמטוס ישראייר
ישראייר. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: