אא

ישראייר: מגדילה תדירויות טיסה עקב ביקושים גבוהים לקרואטיה ובולגריה

ביקושים גבוהים נרשמו באתר האינטרנט של ישראייר יממה לאחר פתיחת השמיים לקרואטיה, יוון ובולגריה. בחברה, שתתחיל לטוס ליעדים אלה ביום ד' הקרוב, מדווחים: "הטיסות הראשונות כמעט מלאות והיעדים הבולטים כרגע הם ורנה, אתונה וסלוניקי"

צילום: יח"צ ישראייר צילום: יח"צ ישראייר

  יממה לאחר ההכרזה על פתיחת השמיים, נרשמו היום (ב') באתר של חברת התעופה ישראייר ביקושים גבוהים לטיסות ולחבילות נופש ביעדים שנפתחו לתיירים מישראל: קרואטיה (זאגרב ודוברובניק), בולגריה (ורנה) ויוון (אתונה, סלוניקי, קורפו וכרתים). "יש לנו כמות לא מבוטלת של הזמנות", אומרים בישראייר לפספורטניוז. "הטיסות הראשונות כמעט מלאות והיעדים הבולטים נכון לעכשיו הם ורנה, אתונה וסלוניקי". ישראייר תטוס לכל היעדים שנפתחו לתיירים מישראל במסגרת המתווה לפתיחת השמיים, פרט לכרתים, החל מיום רביעי הקרוב. "לא התחלנו לטוס מיד עם פתיחת השמיים אתמול על מנת לאפשר לציבור הנוסעים זמן התארגנות מבחינת בדיקות קורונה בהתאם לכל יעד", מסבירים בישראייר המשווקת טיסות ליעדים האמורים במחיר של החל מ-199 דולר וחבילות נופש במחיר של החל מ-333 דולר ל-3 לילות. נוכח הביקושים הגבוהים, ישראייר נערכת להגביר את תדירויות הטיסה לקרואטיה מ-2 טיסות בשבוע (1 לזאגרב ו-1 לדוברובניק) ל-4 טיסות בשבוע (2 לכל יעד כאמור) החל משבוע הבא; לוורנה שבבולגריה מתכוונת לעלות מ-5 טיסות בשבוע ל-6-7 טיסות שבועיות. לעומת זאת, ליוון בשל המגבלה של כמות הנמצאים במדינה בכל זמן נתון: 600 ישראלים בלבד - לישראייר אין כוונה להגדיל בשלב זה את תדירויות הטיסה. זאת ועוד, ישראייר שינתה את זמני היציאה מישראל משעות הבוקר המוקדמות לשעות הבוקר המאוחרת (עד כמה שהדבר אפשרי לה מבחינת סלוטים) כדי לאפשר ללקוחותיה להצטייד בתוצאות בדיקת קורונה. נוסעים הטסים לקרואטיה חייבים למלא טופס פרטים אישיים והצהרת בריאות באתר משרד הבריאות. את הטופס יש למלא סמוך לטיסה ולא יותר מ-24 שעות לפני ההמראה. יש לבצע זאת גם לפני היציאה מהארץ וגם לפני החזרה. כמו כן, כל הנכנסים לקרואטיה חייבים להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 48 שעות לפני הטיסה. גם להציג אסמכתא על הזמנת מלון / מקום שהייה קבוע בקרואטיה. יש למלא טופס באתר https://entercroatia.mup.hr/ הטופס כולל פרטים אישיים ופרטי מלון בו שוהים במהלך החופשה.
זגרב, קרואטיהזגרב, קרואטיה
זגרב, קרואטיה. צילום: 123rf נוסעים הטסים לבולגריה חייבים אף הם למלא טופס פרטים אישיים והצהרת בריאות ובכניסה לבולגריה להציג אישור בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 72 שעות לפני ההגעה.
ורנהורנה
ורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוק הכניסה ליוון מורכבת יותר. כל הנוסעים אל היעד נדרשים לבצע בדיקת קורונה בישראל לפני היציאה ליוון ולעבור בדיקת קורונה נוספת בכניסה ליוון, לאחריה הנוסע יצטרך לשהות במלון עד לקבלת תשובה שלילית תוך 48-24 שעות. גם כאן, כל הנוסעים ליוון נדרשים למלא הצהרת בריאות באתר משרד הבריאות הישראלי ובמקביל גם טופס Form Locator Passenger ) PLF ) הכולל פרטים אישיים ומקום שהייה בהלך החופשה. כמו כן, ביום הטיסה יקבל הנוסע הודעה ב-SMS שכוללת Code QR המאשרת (או לא) לנוסע להיכנס למדינה ומעדכנת אותו אם נבחר לבצע בדיקת קורונה מדגמית עם הכניסה למדינה. בצ'ק אין, הנוסע יצטרך להציג את ה-Code QR שקיבל ב-SMS כתנאי לקבלתו לטיסה. נוסע שיגיע ליוון ללא קוד QR יסורב כניסה וחברת התעופה תישא בעלות החזרתו לארץ המוצא.
יווןיוון
האקרופוליס באתונה, יוון. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: