אא

ישראייר מפרסמת מחירי נופש ביוון. המנכ"ל: "ערוכים לעבור מאלכוג'ל לאוזו"

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון החל מה-1 באוגוסט אפשר לטוס לחופשה ביוון מבלי לחטוף שבועיים בידוד בחזור. הבוקר (18 ביוני) חברת ישראייר מפרסמת מחירי חבילות נופש ליוון וגם לקפריסין. ואלה הם

האי סנטוריני. צילום: 123rf האי סנטוריני. צילום: 123rf
"הוא שאל האם אנו ערוכים לעבור מאלכוג'ל לאוזו בראשית אוגוסט. הוא נענה, בטח - אתונה, סלוניקי, קורפו, רודוס, כרתים... אמר, יאסו". כך שיתף אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר בדף הפייסבוק שלו על פגישה שלו עם שר התיירות היווני, שהגיע לישראל יחד עם ראש ממשלת יוון ושרים נוספים. במסגרת ביקור זה הכריז רה"מ, בנימין נתניהו, על האפשרות לטוס ליוון החל מאוגוסט ללא צורך בבידוד בחזור.
אורי סירקיסאורי סירקיס
"הוא אמר יאסו". הארי תאוקריס, שר התיירות של יוון ואורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר בפגישה בישראל. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של סירקיס הבוקר (ה'), יומיים אחרי הפגישה של מנכ"ל ישראייר עם שר התיירות, החברה מפרסמת מחירי חבילות נופש ביוון ובקפריסין החל מה-1 באוגוסט. והמחירים? חבילה הכוללת טיסות ו-3 לילות ב-333 דולר, 4 לילות ב-444 דולר ו-5 לילות ב-555 דולר לאדם במהלך כל חודש אוגוסט. טיסה בלבד מוצעת ב-199 דולר לאדם. זאת ועוד, ישראייר מציעה למזמינים חופשה גם ביטוח מגן בתוספת של דולר 1 לכל הזמנה המקנה ביטול חינם עד 7 ימים לפני מועד הטיסה. גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, "אנו שמחים שנקבע תאריך יעד לפתיחת השמים, גם אם חלקית, נערכנו בשלב זה עם 7 טיסות שיצאו ב- 1.8 בבוקר ליעדים שונים ביוון ובקפריסין ואנחנו מעריכים שעשרות אלפי ישראלים יצאו יעדים אלו במהלך חודש אוגוסט הקרוב". עוד לדבריו, "משיחות עם נציגים דיפלומטיים מסתמן שישנה סבירות גבוהה שגם מונטנגרו תיכנס לרשימת היעדים ב-1.8 שישראלים יוכלו לטוס אליה ללא חובת בידוד בחזור".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייריוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: