אא

הישג חשוב לישראייר: קיבלה הסמכה לבצע פעולות אחזקה עצמית למטוסיה

מבחינת ישראייר מדובר במהלך דרמטי שהופך אותה לחברת התעופה השנייה בישראל שמחזיקה ביכולות ביצוע מלאות של כלל פעולות אחזקה האפשריות למטוסיה - מהלך דרמטי שיחסוך לה לא מעט כסף ויאפשר לה לטפל במטוסים של חברות תעופה זרות

צילום: ספיר פרץ צילום: ספיר פרץ

ישראייר מנצלת את תקופת הקורונה ומרחיבה באופן משמעותי את יכולת תחזוקת צי המטוסים שלה. אתמול (שני) נערך במשרדי מכון הבדק של ישראייר, טקס קצר בהשתתפות נציג רת"א, מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס , סמנכ"ל אחזקה בחברה, שמואל סביץ ואנשי מכון הבדק. בטקס זה קיבלה ישראייר תעודת הרחבת הגדר ליכולות ביצוע עצמית של אחזקה כבדה במטוסי האיירבוס.

הרחבת ההגדר הופכת את מכון הבדק של ישראייר לחברת התעופה השנייה בישראל שמחזיקה ביכולות ביצוע מלאות של כלל פעולות האחזקה האפשריות למטוסיה.

מבחינת ישראייר מדובר במהלך דרמטי שהופך אותה להיות תלויה רק בעצמה, גם ביכולות, במהירות ובחסכון הכספי העצום של המהלך. כמו כן, הדבר יאפשר לה לטפל במטוסים של חברות תעופה זרות.

שמואל סביץ, סמנ"כל האחזקה של ישראייר הודה לאנשי רת"א על התהליך הפיקוח וההסמכה, במסגרתו בוצעה סקירה רחבה ליכולות של מכון הבדק ובסופם התקבלה החלטה לאפשר הרחבת ההגדר. סמנכ"ל האחזקה ציין שתהליך זה משקף העצמת עצמאות מכון הבדק. הודה לאנשיו על השותפות בתהליך, היכולת המקצועית הגבוה שהם גילו ועל הגאווה הגדולה על כך, שלמרות המשבר העצום שפוקד את עולם התעופה, בוחרת ישראייר להמשיך לפעול, להתפתח ולגדול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: